کد خبر: ۱۹۰۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

خبرنامه دانشجویان ایران: نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله‌ای وحشیانه به تظاهرات مردم این کشوردر روز عید فطر یک نوجوان 14 ساله را به شهادت رساندند. ماموران آل خلیفه گاز اشک‌آوری را از فاصله پنج متری و به طور مستقیم به سر شهید "علی جواد احمد" شلیک کردند که باعث شهادت این نوجوان شد.

 
همراهان این شهید 14 ساله بحرینی گفتند: پس از انتقال پیکر نیمه‌جان علی به بیمارستان ستره، به دلیل فشار نیروهای امنیتی بر پزشکان، هیچ پزشکی حاضر به معاینه وی نشد.
 
"رینا عبدالعزیز" از شاهدان عینی با اعلام اینکه نظامیان آل‌خلیفه به قصد کشت و به عمد شهید "علی جواد احمد" را هدف قرار دادند، گفت: علی جواد پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید. پس از آن نیروهای امنیتی به قصد ربودن جسد وی و پنهان ساختن این جنایت به بیمارستان آمدند که با مقاومت اعضای خانواده علی جواد مواجه شدند. نیروهای امنیتی سپس از حراست بیمارستان خواستند تا نام کسی را که جسد علی جواد را به بیمارستان آورده افشا کنند. اما پس از امتناع حراست، پلیس دو نفر از آن‌ها را دستگیر کرد. هم‌اکنون احتمال شکنجه این دو عضو حراست بیمارستان توسط نیروهای امنیتی وجود دارد.
 
"علی الشیخ"، پیش از شهادت در روز عید فطر، شعار "اگر خون، بهای آزادی است، آن را پرداخت می‌کنیم" را در صفحه "بلک‌بری" خود به نمایش گذاشته بود.
 
پس از شهادت مظلومانه اين نوجوان بحريني دانشجويان ايراني با طراحي يك پوستر خواستار نامگذاري خيابان مقابل سفارت بحرين به نام شهيد علي جواد الشيخ شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها