کد خبر: ۱۹۰۳۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
مسوولان به جای آنکه با حمایت بیشتر شرایط صعود دوباره این تیم به لیگ برتر را فراهم کنند، با بی توجهی های خود اوضاع را برای صنعت نفت سخت و سخت تر می کنند.

باشگاه صنعت نفت آبادان با آن هواداران پرشور و خاطرات به یادماندنی که برای فوتبال ما به جای گذاشته، این روزها در حال سوختن است. مسوولان به جای آنکه با حمایت بیشتر شرایط صعود دوباره این تیم به لیگ برتر را فراهم کنند، با بی توجهی های خود اوضاع را برای صنعت نفت سخت و سخت تر می کنند تا آنجا که گفته می شود این علی رغم درخواست های فراوان، این باشگاه در 5 ماه گذشته هیچ کمکی دریافت نکرده.
کانون هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان طی مطلبی که برای سایت بانک ورزش فرستاده اند. در خواست خود از مسوولان را این طور مطرح کرده اند:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
«همگان واقفید از دیر باز زندگی مردم آبادان با فوتبال و علی الخصوص تیم صنعت نفت آبادان پیوند ناگسستنی خورده است تا آنجا که همه مشکلات و سختیهای زندگی در شهری که در طی 8 سال جنگ تحمیلی تمامی امکاناتش تخریب گردیده بود را با یک پیروزی تیم نفت فراموش می کنند گویی که دنیا را به این مردم داده اند همه و همه، زن و مرد پیر و جوان از هر پیروزی در پوست خود نمی گنجند و به کل فراموش می کنند که آبشان شور است و هوایشان غبار آلود و بارانشان هم اسیدی است .

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        اما گویی فوتبال آبادان را هیچ گاه بدون حاشیه نمی شود یافت. سالی تغییرات پی در پی مدیریت ، سالی تغییرات مربی ، امسال هم بی پولی و عدم تامین بودجه کافی همه رویاهای شیرین مردمی سختی کشیده را زیر پا می گذارد. ما هواداران تیم نفت آبادان از شما مسئولین محترم تقاضا داریم که راه را برای شادی مردم آبادان هموار کنید و از تکرار مکررات جلوگیری نمائید.

چگونه است بودجه سایر تیم های نفتی به موقع و بدون کم و کاست تامین می گردد اما به آبادان و مردمش که می رسد همیشه کفگیر ها به ته دیگ خورده و بایستی آه بی پولی سر دهند تا پولی حتی برای پروازهای تیم هم اختصاص داده نشود!! مسئولین محترم وزارت نفت ، استاندار محبوب خوزستان این تیم تمام زندگی ماست نابودش نکنید !! تا زمان برای جبران هست اقدام نمائید شاید بتوانید دل مردم خسته آبادان را بدست آورید. 
هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها