کد خبر: ۱۹۰۳۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
وضعيت مديرعامل پرسپوليس آنطور که هيات مديره باشگاه مي‌گويند مشخص نيست. نامه‌اي که به تازگي از داخل باشگاه به وزارت ورزش نوشته شده به احتمال فراوان معادلات را برهم خواهد زد.

دوشنبه نشست هيات مديره پرسپوليس با حضور تمامي اعضا برگزار شد و رويانيان، اکبري، پروين، نامي و جمشيدي بار ديگر دور هم جمع شدند و با حمايت مجدد از مديرعامل خود، بحثهاي مربوط به استعفاي او را تنها يک "سوءتفاهم" دانستند.

به گزارش ايسنا ، در هفته‌هاي گذشته و پس از استعفاي رويانيان که به خاطر راي کميته انضباطي عليه پرسپوليس و کسر امتياز از اين تيم اتفاق افتاده بود، حرف و حديث‌هاي زيادي مبني بر پايان کار رويانيان در باشگاه و همچنين تغييراتي احتمالي در هيات مديره مطرح مي‌شد، اما هر بار اعضاي هيات مديره و اطرافيان باشگاه اين صحبت ها را تکذيب مي‌کردند.

با اين وجود رويانيان چند ماهي است که از مشکلات زياد از حد خود در پرسپوليس صحبت مي‌کند و بارها گفته که خسته شده و مي‌خواهد از اين باشگاه برود. او چندين بار گفته که "مرد فوتبال نيست"، هرچند که در يکي، دو سال گذشته مديريت باشگاه اقدامات قابل توجهي در پرسپوليس انجام داده است.

با اين حال تحرکات برخي افراد باعث مي‌شد رويانيان هم چندين بار به آنها کنايه بزند و بگويد يکي، دو نفر در هيات مديره نمي‌گذارند کار کند. او حتي يک بار صراحتا اسم برد و گفت اگر ... بگذارد کارش را انجام مي دهد اما بلافاصله از خبرنگاران خواست نام فردي که اعلام کرده را در خبر نياورند.

رويانيان 6 آبان پس از مجمع فدراسيون فوتبال در بخشي از صحبت‌هايش درباره پرداخت مبلغ قرارداد خلعتبري اينگونه گفته بود: "اين خير از دوستان ماست اما کمکي نکرد. اگر هدايتي بتواند کمک کند خوب است ولي اپوزيسيوني دور خودمان پيدا ‌کرده‌ايم و به هر جا که مي‌رويم اين اپوزيسيون راه را بر روي ما مي‌بندد و اجازه نمي‌دهد که کسي به پرسپوليس کمک کند. اعضاي آنها هم از اطرافيان باشگاه هستند. همچنين يکي از اعضاي هيات مديره مشتاق است و تلاش گسترده‌اي مي‌کند تا رويانيان نباشد. او سيم خارداري دور ما کشيده و اين براي من بسيار عجيب است."

با اين حال خيلي عجيب نيست که در هيات مديره پرسپوليس از وجود اختلاف حرف بزنيم. دوشنبه هم رويانيان پس از نشست هيات مديره در جمع خبرنگاران گفت: "از آقاي پروين دلخوري داشتم که در جلسه گفتم و نمي‌خواهم ديگر بحث را باز کنم. پروين بزرگ ماست و پس از صحبت کردن با او بسياري از سوءتفاهم‌ها برطرف شد. به ساير اعضا هم گفتم يا با ما باشيد و کمک کنيد يا بگذاريد بروم. دو ماه است که به خاطر حکم دايي مي‌جنگيم ولي هيچ صدايي از کسي درنمي‌آيد."

همه اينها را که کنار هم بگذاريم از وجود اختلاف بين رويانيان و پروين مطمئن مي‌شويم، هرچند که هر دو الان بگويند مشکلي نداريم و سوءتفاهم ها برطرف شده است.

دوشنبه اما نشست هيات مديره پرسپوليس پيام ديگري هم با خود به همراه داشت. اينکه استعفاي رويانيان سوءتفاهم بوده و مباحث مربوط به تغييرات احتمالي هيات مديره هم حاصل شايعات خبري بوده است! اعضا پس از نشست بر حمايت از رويانيان تاکيد کردند اما طبق برخي شنيده‌ها، اين فقط ظاهر امر است و نه تنها صندلي رويانيان بلکه آينده اعضاي هيات مديره هم نامشخص است. موضوع از اين قرار است که رويانيان در اين نشست بر قبول استعفايش از سوي هيات مديره و ترک پرسپوليس اصرار کرده و هيات مديره نيز اين موضوع را به اطلاع وزير ورزش و جوانان رسانده است.

در نشست اخير هيات مديره نامه‌اي با اين مضمون به محمود گودرزي، وزير ورزش نوشته شده و بايد منتظر ماند و ديد تصميم رييس مجمع چه خواهد بود و وضعيت مديريتي باشگاه پرسپوليس چگونه خواهد شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها