کد خبر: ۱۹۰۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۰
دلسوزی فعال ستاد میرحسین موسوی برای اصولگرایی:
سایت آفتاب در یاداشتی از امیر مقدم با عنوان "اصول گرای زبان بسته کیست" بار دیگر به تخطئه جبهه پایداری پرداخته است. نویسنده که رئیس دفتر سابق محمد رضا باهنر و رئیس کمیته اصول‌گرایان جوان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات 88 بوده است در نگاشته خود با متهم نمودن جبهه پایداری به بر هم زدن اتحاد اصولگرایان آنها را کسانی دانسته که از دل جریان انحرافی بیرون آمده اند و تمام تلاش خود را تخطئه جبهه پایداری انجام داده است.
سایت آفتاب در یاداشتی از امیر مقدم با عنوان "اصول گرای زبان بسته کیست" بار دیگر به تخطئه جبهه پایداری پرداخته است.

به گزارش پایگاه 598، نویسنده که رئیس دفتر سابق محمد رضا باهنر و رئیس کمیته اصول‌گرایان جوان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات 88 بوده است در نگاشته خود با متهم نمودن جبهه پایداری به بر هم زدن اتحاد اصولگرایان آنها را کسانی دانسته که از دل جریان انحرافی بیرون آمده اند حال آنکه زمانی که مواضع هسته مرکزی جبهه پایداری را بازخوانی میکنیم به راحتی در میابیم که اینان اولین کسانی بودند که در مقابل جریان انحرافی قد علم کردند.



یقینا لا اقل اهل رسانه علت عزل آقای صفار هرندی را از مقام وزارت فراموش نکرده اند عزلی که فقط به خاطر مخالفت با راس جریان انحرافی پیش آمد اگر اینان بنده قدرت بودند باید با اطمینان گفت بهترین کار برای آنها همراهی تمام عیار با جریان انحرافی بود تا همچنان در راس قدرت باقی بمانند شاید به جرات بتوان اینان را پرچمداران مبارزه با جریان انحرافی دانست .

اما آنچه در این میان بیشتر فکر انسان به خود مشغول میکند پارادوکسیست که در مواضع نویسنده یادادشت و افراد محبوب او وجود دارد .

همانگونه که میدانید هر عنوانی برای خود تعریف دارد و تعریف اصول گرایی در کلمات رهبر معظم انقلاب کاملا مشخص است شاخصه اصلی اصول گرایی حمایت تام و کامل از مقام معظم رهبریست حال باید پرسید شمایانی که سنگ اصول گرایی خود را به سینه میزنید آیا از رهبر معظم نشنیده اید که بزرگ ترین جرم تشکیک در انتخابات بوده است.

آیا کسانی که خود را جدای از اصول گرایان میدانند میتوانند حامیان اصول گرا داشته باشند "اصول گرایان حامی موسوی " به همان اندازه تضاد دارد که بگوئیم هر سیاهی سفید است بهتر است ایشان و طیف محبوبشان بیش از آنکه به تخطئه جبهه پایداری بپردازند اول تکلیف خود را با جریان فتنهمشخص کنند و بگویند چگونه میخواندجریان بر انداز را در دل جریان حامی انقلاب تعریف نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام

جدا خنده ام گرفت. اصولگرائی و میر یزید! چه پارادوکس جالبی. مثل این که بگی: شارون و انسانیت.

یا علی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها