کد خبر: ۱۹۰۲۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
مهاجم سابق استقلال با دیدن برهانی گفت مي‌خواهم تجربيات بالاي خودم را در گلزني به مهاجم جوان تيم منتقل کنم.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، استقلال چندی پیش براي بدنسازي راهي آکادمي المپيک شد. حضور آبي‌پوشان در اين محل همراه شد با حضور بازيکنان تيم پارسه و استقلالي‌ها با مومن‌زاده و محمد پروين به خوش و بش پرداختند.

 

اما نکته قابل توجه روبرو شدن مهاجم سابق استقلال با مهاجم کنوني اين تيم بود. احمد مومن‌زاده که خودش در زمان حضور در جمع آبي‌پوشان به مهاجمي گل نزن تبديل شده بود، نزد برهاني رفت و به ساير استقلالي‌ها گفت که مي‌خواهم تجربيات بالاي خودم را در گلزني به مهاجم جوان تيم منتقل کنم.

 

اين صحبت مومن‌زاده با خنده استقلالي‌ها همراه شد و قلعه‌نویي هم پس از اطلاع از اين موضوع به مهاجم سابق آبي‌پوشان گفت: «تو اگر بيل‌زن بودي، باغچه خودت را بيل مي‌‌زدي.»

 

در همين لحظه مومن‌زاده که به شوخ طبعي مشهور است در جواب سرمربي آبي‌پوشان گفت: «در زمان ما مدافعان همه قلدر بودند و مثل تراکتور بازي مي‌کردند و اگر ما مي‌خواستيم بيل بزنيم کارمان پيش نمي‌رفت. ولي حالا برهاني خوب مي‌تواند باغچه حريفان را بيل بزند و من مي‌توانم راه و رسم گلزني را به او ياد بدهم!»

 

مومن‌زاده وقتي ديد ممکن است شوخي‌هايش به برهاني بربخورد دستي به سر و گوش آرش کشيد و به او گفت که از نظر من تو بازيکن بسيار توانمندي هستي و مي‌تواني پله‌هاي موفقيت را با سرعت طي کني.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها