کد خبر: ۱۹۰۱۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
انحلالي كه مدت‌ها پيش اميرعابديني با نامه‌اي در خصوص منحل كردن تيم‌هاي پايه، قطع تغذيه بازيكنان بزرگسال و ... هشدارش را داده بود،‌ كم كم دارد به حقيقت نزديك مي‌شود. براساس آنچه از گيلان شنيده مي‌شد‌ ظاهراً اخيراً به باشگاه داماش گيلان اعلام شده که طبق دستورات قضایی دیگر هیچ گونه پرداختی به این باشگاه داده نمی شود و این برخلاف آن چیزی بوده که به داماشي‌ها اعلام شده بود.
به همين خاطر داماش با توجه به مشكلات متعددي كه دارد، نمي‌تواند هزينه‌هاي باشگاه را تقبل كند و چاره‌اي جز انحلال اين باشگاه نخواهد داشت! اين طور كه اعضاي باشگاه داماش مي‌گويد، اوضاع مالي اين باشگاه به اندازه اي وخيم است كه آن‌ها حتي پول رزرو هتل را هم ندارند و نمي‌توانند در مسابقات حاضر شوند. به همين خاطر فعلاً باشگاه داماش اعلام كرده كه با وجود همه مشكلاتي كه دارد اين هفته را هم در بازي مقابل فولاد حاضر مي‌شود اما از هفته آينده به احتمال زياد، انحلال اين باشگاه را اعلام خواهد كرد.
حالا تنها معجزه پول است كه مي‌تواند داماش را در مسابقات حفظ و از منحل شدن آن جلوگيري كند! چرا كه اگر فوري به اين باشگاه پول تزريق نشود و مشكلات داماش تا حدودي مرتفع نگردد، اميرعابديني از مديريت باشگاه كناره گيري كرده و داماش منحل خواهد شد.
هرچند با توجه به تصميم‌ها و سياست‌هاي وي‍ژه اي كه از عابديني ديده‌ايم اين مورد را هم مي‌توان به حساب شلوغ‌كاري‌هاي خاص عابديني گذاشت و زياد روي تحقق ان حساب باز نكرد اما حتي اگر انحلال باشگاه داماش و كناره گيري اميرعابديني از مديريت اين باشگاه هم مثل خيلي‌ از اتفاقات ديگر مثل استعفاي او تحقق نيابد، نمي‌توان نسبت به مشكلات متعددي كه اين تيم با آن دست و پنجه نرم مي‌كند، بي‌توجه بود و از كنار آن‌ها بي‌تفاوت گذشت.
در اين روزهاي پرهزينه فوتبال و در شرايطي كه تيم ها با وجود بودجه‌هاي چند صد ميليوني باز هم گله از مشكلات مالي دارند، اينكه مجوز تزريق هيچ پولي به داماش داده نشود، بي‌شك كار را براي مسوولان اين باشگاه سخت خواهد كرد. با وجود اين شرايط بايد منتظر ماند و ديد چه آينده‌اي انتظار اين تيم شمالي را مي‌كشد.
براساس آنچه باشگاه اعلام كرده، قطعاً تا هفته آينده تكليف نهايي اين باشگاه مشخص خواهد شد و تا آن زمان بايد منتظر ماند و ديد آيا كمكي به اين باشگاه مي‌شود يا كسي هست كه بتواند عابديني را به ادامه كار متقاعد كند يا نه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها