کد خبر: ۱۹۰۱۸۱
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
شايد مظلومي هم اگر قدري منطقي‌تر فكر كند، متوجه شود قطعاً نمي‌توانست اين پرسپوليس را ببرد اما صحبت از تفاضل گل بيشتر و كمتر است . اتفاقي كه بي‌شك در هفته هاي پاياني فصل مي‌تواند تكليف تيم سقوط كننده را مشخص كند.
بانك ورزش- تيمي كه 6 گل مي‌خورد، حق اعتراض به داوري ندارد. تيمي كه 6 گل مي خورد، حق دفاع از خود را ندارد. تيمي كه 6 گل مي‌خورد، حق حرف زدن ندارد. تيمي كه كه 6 گل مي‌خورد اصلاً حق زندگي ندارد.
اين همه آن چيزي است كه از واكنش‌‌هايي كه به حرف هاي پرويز مظلومي نشان مي‌دهند، مي شود فهميد. او هيچ حقي ندارد، چون تيمش 6 گل خورده! حتي وقتي كارشناس داوري هم اشتباهات تأثيرگذار داور مسابقه روي باخت 6‌تايي مس مقابل پرسپوليس را باز هم حرف‌هاي مظلومي خريداري ندارد. ما هم اين موضوع را منكر نمي شويم كه باخت با 6 گل خورده قطعاً تماماً به خاطر اشتباه داوري نبوده، حتي شايد مظلومي هم اگر قدري منطقي‌تر فكر كند، متوجه شود كه قطعاً نمي‌توانست اين پرسپوليس را ببرد اما صحبت از تفاضل گل بيشتر و كمتر است . اتفاقي كه بي‌شك در هفته هاي پاياني فصل مي‌تواند تكليف تيم سقوط كننده را مشخص كند.
اگر مظلومي امروز روي خط برنامه تلويزيوني 90 مي آيد و به خاطر اشتباهات داوري آن طور عصبي مي‌شود، روزي را مي‌بيند كه تيمش به خاطر تفاضل گل بيشتر لبه پرتگاه سقوط قدم مي‌زند. آن هم وقتي حتي كارشناس اين برنامه تلويزيوني خطاي سيدصالحي روي شيث در گل اول را تأييد مي كند و پنالتي اعلام شده را نادرست مي‌داند. ديگر بگذريم از پنالتي‌ كه براي مس اعلام نشده بود و قطعاً آن هم مي‌توانست در نوع خود در نتيجه‌گيري تيم تأثيرگذار باشد.
با اين تفاسير آيا واقعاً شكست با تفاضل 3 گل، تفاوتي با شكست با تفاضل 2 گل ندارد؟‌ دو اشتباهي كه منجر به دريافت دو گل در طول بازي مي‌شود و تيمي را 3 بر صفر عقب مي‌اندازد، كمر يك تيم را نمي‌شكند؟‌ و بالاخره آيا همه اين‌ها دلايل قانع‌كننده ‌اي براي اعتراض يك مربي كه تيمش در آستانه سقوط قرار دارد، نيست؟
نكه جالب اينجاست كه پرويز مظلومي نه تنها در ورزشگاه كه در مصاحبه هاي بعد از بازي خود هم مصاحبه‌اي از جنس مصاحبه‌هاي شخصي چون علي دايي عليه داوري نداشته و شايد به همين دليل هم كوچكترين توجهي به اعتراض هاي او نمي‌شود. چون اصولاً در اين فوتبال رسم شده كه گوش ها به طرف كسي تيز شود كه داد و فرياد بيشتري مي‌كند و غوغاي بيشتري به راه مي‌اندازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها