کد خبر: ۱۹۰۱۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين استقلال در مورد ديدار با صباي قم در هفته نوزدهم ليگ برتر گفت: صبا تيم بسيار خوب و با برنامه‌اي است و من با نتايجش کاري ندارم اما فوتبال را با برنامه بازي مي‌کند. ما بايد در قم بازي کنيم و مسابقه سختي است.

به گزارش فارس،وي در مورد غيبت برخي بازيکنان استقلال در تمرين گفت: نگوييد غيبت اين بازيکنان، چون آنها با هماهنگي در تمرين حضور ندارند. برخي در کلينيک هستند و برخي در تمرين بدنسازي و همه چيز برنامه‌ريزي شده است. فقط ساموئل به خاطر مشکل مالي حضور ندارد و بقيه در کنار تيم هستند.

قلعه‌نويي در مورد مشکلات مالي باشگاه گفت:‌مسئوليت من در حيطه مستطيل سبز است. شرايط مالي هم همين است. نمي‌توانيم بگوييم تمرين نمي‌کنيم. به خاطر مردم بايد بمانيم و نبايد کنار بکشيم. بازيکنان هم هر چه در توان دارند انجام مي‌دهند. ما در شرايط سختي قرار داريم. البته اين شرايط سخت براي قلعه‌نويي است. هر وقت قلعه‌نويي نباشد پول هست و وقتي قلعه‌نويي است،‌پول نيست. هيئت مديره و مديرعامل باشگاه هم تلاش خود را مي‌کنند. البته مدتي وزارت ورزش وزير نداشت و اکنون که وزير آمده دغدعه‌هاي ديگري هست اما ما هفته به هفته بهتر مي‌شويم.

سرمربي استقلال در مورد مصدومان و محرومان تيمش گفت: محمد قاضي محروم است و هاشم بيک‌زاده هم شايد دو هفته نباشد. امشب وضعيتش مشخص مي‌شود. ظاهرا او دوباره مصدوم شده است.

وي در مورد احتمال جدايي پژمان منتظري از استقلال گفت: با پژمان منتظري جلسه داشتيم و قرار است يک صحبتي هم با فتح‌الله‌زاده بکند و در کنار تيم بماند. پژمان منتظري پولي از استقلال نگرفته است.

قلغه‌نويي در مورد شناختش از مرفاوي سرمربي صبا گفت: همه همديگر را مي‌شناسيم اما آنچه مهم است اتفاقات داخل زمين است.

سرمربي استقلال در مورد وضعيت تيم ملي و صحبت‌هاي کي‌روش گفت: فقط در مورد استقلال صحبت مي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها