کد خبر: ۱۹۰۱۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
امير عابديني در مورد اظهارات سعيد مظفري زاده در برنامه شب گذشته 90 گفت: من متاسفانه ديشب نتوانستم اين برنامه را ببينم اما گزارشي در مورد مظفري زاده به حجت الاسلام عليپور دادم و ايشان مواردي را يادداشت کرد و دو سه مورد را هم خودش شاهد بود. به او گفتم حالا از من مدرک مي خواهيد؟! من شاهد يک مسئله بوده ام اما حق ندارم که هر چيزي را مشاهده کنم فيلمبرداري هم بکنم. وظيفه من بود که اين مطالب را منعکس کنم و گزارش بدهم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: وظيفه اخلاقي و شرعي شما اين است که اين مسايلي که من مي گويم را بررسي کنيد و اگر درست بود به من بگوييد خدا قوت. اگر هم اشتباه گزارش داده بودم و دروغ گفته ام من را از ورزش بيرون کنيد. به اندازه کافي آدم دروغگو در ورزش داريم و بهتر است که تعدادشان کم شود.

وي در مورد اينکه مظفري زاده گفته ديگر نمي خواهد به خاطر اين اعتراض ها به داوري قضاوت کند گفت: من هرگز نگفته ام مظفري زاده مثل محسن قهرماني است. نبايد اين دو مورد را باهم اشتباه گرفت. او در رفاقت امر بَري و رفيق بازي کرده است. در ديدار داماش و ملوان نمره قبولي ندارد حالا خوش تيپ است که باشد.

عضو هيئت رئيسه سازمان ليگ در مورد بودجه فدراسيون فوتبال و ايرادهايي که به بودجه نويسي در مجمع داشت گفت: من بودجه فدراسيون را اصلاح کردم و به سهيل مهدي دادم و قرار است ايشان آن بودجه که برايش کد نويسي کرديم را بر روي سربرگ فدراسيون پياده کند. بودجه نويسي با فاکتور نويسي فرق دارد و بودجه نويسي بايد کد داشته باشد مثلا کد 123 کد تيم ملي است و...

وي در مورد اينکه بودجه فدراسيون در سال جاري چقدر است گفت: بودجه فدراسيون در سال جاري که سال مالي آن از شهريور شروع مي شود 80 ميليارد تومان است که ما اين بودجه را اصلاح کرديم البته بحث عدد و رقم با آنها نداشتم و بحث کد نويسي بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها