کد خبر: ۱۹۰۰۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در صفحه فيس‌بوک باشگاه الاتحاد کامنت‌هاي زيباي گذاشته اند تا فرهنگ غنی ایرانی را به رخ بکشانند!

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، در هفته‌هايي که بحث هجوم کامنت‌هاي فيس‌بوکي بحث داغ فوتبال و جامعه ايراني است يک حرکت ستودني و قابل‌توجه از سوي هواداران تراکتور موجب شادي و افتخار شده است.

 

بي‌ترديد الفاظ زشت، ناپسند و بي‌معناي برخي افراد در حمله فيس‌بوکي به صفحه شخصي ليونل مسي و پس از آن فرناندا ليما مجري برزيلي بدلباس مراسم قرعه‌کشي جام‌‌جهاني بازتاب منفي عجيبي براي ايران و ايراني داشت اما حالا هواداران تراکتور نشان داده‌اند که فوتبال‌دوستان ايراني از چه فرهنگ غني و انساني برخوردارند.

 

تعدادي از پرشورها پس از مشخص شدن گروه‌بندي ليگ قهرمانان آسيا با رجوع به صفحه باشگاه الاتحاد عربستان براي اعضاي اين تيم که اولين ميهمان تراکتور در فصل جديد اين رقابت‌ها خواهد بود. پيام‌هاي زيبايي گذاشته‌اند. پيام‌هايي که شامل خوش‌آمدهاي ميهمان نوازانه مي‌شود و هواداران تراکتوري از همين حالا از يک پذيرايي شايسته و استقبال گرم خبر داده‌اند.

 

اين اقدام بايد مورد توجه آن دسته از افرادي قرار گيرد که در حمله به مسي و ليما يادشان رفته بود ايراني هستند! تراکتور در اولين بازي از گروه C ليگ قهرمانان آسيا 7 اسفند در ورزشگاه يادگار ميزبان الاتحاد عربستان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها