کد خبر: ۱۹۰۰۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
آصفری بیان داشت: هر فرد و یا گروهی این هیئت را دعوت کرده باید در رفتار و ملاقات این افراد هم دقت لازم را انجام میداد، نمایندگان مجلس این توقع را دارند که هیئت رئیسه مجلس این موضوع را پیگیر باشد زیرا این اقدام شانیت و جایگاه مجلس را زیر سوال برده است که مجلسی که اکثریت از طیف اصولگرا است چرا باید شاهد حضور افرادی باشد که با عنوان دعوت مجلس به ایران آمده اند اما با فتنه گران دیدار می کنند؛ اگر قوه قضائیه به درستی با فتنه گران برخورد می کرد امروز شاهد این گونه اقدامات یک گروه خارجی در داخل کشور نبودیم.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دونفر از محکومان فتنه که برخی از اعضای این هیئت فعالیت های ضد ایرانی نیز در کارنامه خود دارد باعث به وجود آمدن واکنش ها و اعتراضات زیادی شده است. سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران به ریاست خانم ناریا گرونبرک از روز جمعه ۲۲ آذر ماه آغازشده و این هیئت در اولین روز ورود خود به ایران به دیدار ۲تن از فعالان فتنه ۸۸ رفتند که این مسئله رنگ وبوی ایجاد تحرکات ضدامنیتی را دارد.

دیدار هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده (۲ تن از فعالان فتنه ۸۸) در محل سفارت یونان در تهران انجام شده است. البته دعوت از این هیئت توسط مرکز پژوهش ها صورت گرفته ولی  مجوز دیدار در سفارت یونان توسط مجلس صادر نشده است.

محمد حسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس در واکنش به اظهاراتی مبنی بر اینکه به دلیل میزبانی مجلس از این هیئت مسئولیت این دیدار به عهده مجلس است، در گفتگو با بی باک اظهار داشت: هر فرد و گروهی چنین اقدامی انجام داده و اجازه چنین دیداری را صادر کرده، باید جواب گو باشد، این هیئت زمانی وارد تهران شد که زمان تعطیلی مجلس بود که این خود جای تامل دارد، در مجلس هیچ هیئتی به نام هیئت گروه دوستی ایران و اروپا نداریم،البته به نام کشورهای اروپا یی به صورت جزء جزء هیئت دوستی در مجلس وجود دارد ولی به نام اتحادیه اروپا هیئتی در مجلس تعریف نشده است.

آصفری بیان داشت: هر فرد و یا گروهی این هیئت را دعوت کرده باید در رفتار و ملاقات این افراد هم دقت لازم را انجام می داد، نمایندگان مجلس این توقع را دارند که هیئت رئیسه مجلس این موضوع را پیگیر باشد زیرا این اقدام شانیت و جایگاه مجلس را زیر سوال برده است که مجلسی که اکثریت از طیف اصولگرا است چرا باید شاهد حضور افرادی باشد که با عنوان دعوت مجلس به ایران آمده اند اما با فتنه گران دیدار می کنند.

وی تاکید کرد: نقش فتنه انگیزان و فتنه گران در سال 88 روشن شد و هریک از عناصر فتنه و یا هر فرد دیگری بخواهد در صدد احیای فتنه گران برآید مورد ترد ملت ایران قرار خواهد شد و تا زمانیکه فتنه گران توبه نکنند حق بازگشت به جامعه در عرصه های مختلف را ندارد، فتنه گران نظام را زیر سوال بردند و هنوز هم در بخش های بین المللی هم که جمهوری اسلامی مجبور است در برخی بخش ها کوتاه بیاید به دلیل آثار توطئه ای بود که فتنه گران در سال88 رغم زدند و پیروزی ملت ایران را در نزد جهان زیر سوال بردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه متاسفانه با عناصر فتنه به درستی برخورد نکرده اگر قوه قضائیه به درستی با فتنه گران برخورد می کرد امروز شاهد این گونه اقدامات یک گروه خارجی در داخل کشور نبودیم.

وی تصریح کرد: سفر هیئت پارلمانی و دیدار آنها با برخی عناصر فتنه در کمیسیون امنیت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

اصفری در پایان با تاکید بر اینکه ما نماینده همه اقشار مردم هستیم در خصوص توهین سریع القلم نسبت به رانندگان بیان داشت: آقای سریع القلم مردم ایران را نشناخته اند زیرا با ملت ایران از نزدیک ارتباطی نداشته اند، نمی دانند مواضع ملت ایران چیست ملت ایران دارای بصیرت و دارای فهم سیاسی بالایی هستند ، همه مردم ایران چه در بخش جزء و چه در بخش کلان که همان نخبگان جامعه هستند در همه زمینه مدافع مافع ملی ایران هستند، افرادی مانند آقای سریع القلم بهتر است در بطن جامعه باشند که نسبت به همه مردم فارغ از شغل و جایگاه اجتماعی شناخت پیدا کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها