کد خبر: ۱۹۰۰۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
قتل یک انتحاری در بغداد/ خنثی‌سازی ۲ بمب
نیروهای امنیتی عراق امروز موفق شدند علاوه بر خنثی کردن دو بمب در مسیر حرکت زائران حسینی(ع)، یک عامل انتحاری را مورد هدف قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های عراقی، چند فرد مسلح ناشناس زائران اربعین حسینی (ع) را با دو بمب دست ساز در منطقه «بغداد الجدیدة» در جنوب شرق بغداد هدف قرار دادند اما خوشبختانه این بار، این اقدام تروریستی هیچ قربانی به همراه نداشت.

یک مقام امنیتی اعلام کرد که این افراد ناشناس، دو بمب را به سوی زائرانی که با پای پیاده در مسیر کربلا در حال حرکت بودند، پرتاب کردند اما این اقدام هیچ قربانی به همراه نداشت.

یک انتحاری تروریست در بغداد کشته شد

نیروهای امنیتی عراق صبح امروز موفق شدند که یک انتحاری را در منطقه «المحمودیه» بغداد که کمربند انفجار بسته بود و قصد داشت خود را در جمع زائران کربلای معلی منفجر کند، شناسایی و به قتل برسانند.

یکی از زائران وی را شناسایی کرد و به نیروهای امنیتی اطلاع داد. زمانی که نیروهای امنیتی به وی ایست دادند او توقف نکرد و به همین دلیل به سوی او تیراندازی شد و وی به قتل رسید.

خنثی کردن دو بمب در مسیر زائران کربلا

نیروهای امنیتی عراق همچنین دو بمب کاشته شده در مسیر کاروان‌های زائران حسینی (ع) را کشف و خنثی کردند. این دو بمب در نزدیکی «علوة الرشید» در جنوب بغداد خنثی شدند.

این اقدامات امنیتی در حالی صورت می‌گیرد که در حملات تروریستی دیروز در مسیر کاروان‌های زائران کربلای معلی دست‌کم 66 نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها