کد خبر: ۱۸۹۸۸۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
عدم برخورد با تهیه‌کننده یک فیلم موهن علیه مردم ایران، همچنان برای سینمای ایران هزینه‌ساز است.
به گزارش 598، کیهان نوشت: گرچه بیش از یک سال از رسوایی بزرگی به نام «یک خانواده محترم» گذشته، اما جریان سازنده این فیلم ضد ایرانی، هنوز هم در حال گرفتن گریبان سینمای کشورمان است. متأسفانه تاکنون نه تنها با سازندگان این فیلم هیچ برخوردی صورت نگرفته که مدیریت سینمایی دولت، امکان جولان فراوانی را برای تهیه‌کننده این اثر فراهم کرده است.

حتی در ابتدا شایعاتی مبنی بر انتصاب «محمد آفریده» تهیه‌کننده فیلم ضد ایرانی «یک خانواده محترم» به ریاست یکی از بخش‌های سازمان سینمایی شنیده می‌شد. اما موضع‌گیری به موقع رسانه‌های اصولگرا، موجب عقب‌نشینی ریاست سازمان سینمایی در اقدام برای چنین انتصابی شد. با این حال، سایه آفریده همچنان بر سر مدیریت سینمایی - به ویژه در عرصه مستند- محسوس است. ستایش از وی در آیین پایانی جایزه شهید آوینی و انتصاب وی به عنوان عضو هیئت انتخاب جشنواره سینما حقیقت نشانه‌هایی از ارادتمندی مدیریت ‌بخش مستند سازمان سینمایی به تهیه‌کننده فیلم ضد ایرانی «یک خانواده محترم» است.

در همین راستا، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که توسط معاون سابق آفریده اداره می‌شود، در جشنواره‌ای که عنوان «حقیقت» را یدک می‌کشد، پذیرای یکی از عوامل نشان‌دار کودتای نافرجام سال ۸۸ بود تا بار دیگر معلوم شود، ساخت فیلم ضد ایرانی «یک خانواده محترم» از سوی این جریان، یک حادثه نبوده است.

روزنامه تجاری و کاسب‌کار «بانی فیلم» هم روز گذشته، عکس و تیتر اصلی صفحه اول خود را به حضور این کودتاچی ورشکسته در جشنواره «حقیقت»(!) اختصاص داد تا بار دیگر ماهیت و رویکرد اصلی خودش را برملا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها