کد خبر: ۱۸۹۷۹۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
سعيد آذري اين روزها هيچ خبري از منصور ابراهيم زاده نمي‌گيرد. خيلي‌ها اين اتفاق را به خاطر قرارداد ابراهيم زاده با راه آهن مي‌دانستند و معتقد بودند چون ابراهيم زاده حاضر نيست از مبلغ قراردادش با راه‌آهن بگذرد، آذري هم به سراغش نمي‌رود. اين در حالي است كه آذري نه به خاطر قرارداد ابراهيم زاده كه به دليل اختلافي كه با او دارد، نامش را بين گزينه‌هاي سرمربيگري باشگاه قرار نمي‌داد.
اين اختلاف هم از آنجا شروع شد كه بعد از رفتن سعيد آذري از ذوب‌آهن، در حاليكه انتظار مي‌رفت، ابراهيم زاده هم به حمايت از مديرعامل باشگاه و دوست خود برخيزد اما او آذري را دور زد و بعد از رفتن آذري هم به كارش در ذوب‌آهن ادامه داد. حالا بماند كه چه كارهايي ديگري از ابراهيم زاده سرزده كه آذري را حسابي از او رنجانده اما واقعيت اين است كه مديرعامل ذوب‌آهن حساب آن دور زدن‌ها را امروز با ابراهيم زاده صاف مي‌كند.
حالا كه قطعاً ابراهيم زاده براي فصل آينده‌اش شانسي براي مربيگري در تيم هاي مطرح ندارد، قطعاً بدش نمي آيد كه به ذوب‌آهن برگردد اما اين بار آذري است كه به احتمال فراوان يادي از دوست قديمش نمي كند تا تلافي روزهاي گذشته را درآورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها