کد خبر: ۱۸۹۷۸۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
كم كم سپاهاني‌ها و كرانچار بايد بپذيرند كه اين فصل ضعيف ترين تيم تاريخ سپاهان را به معرض نمايش گذاشته‌اند. اين را آمار و ارقامي كه درباره نتيجه‌گيري هاي اين تيم در سال هاي اخير منتشر شده هم تأييد مي‌كند.
به استناد همين آمار و ارقام است كه مي توان گفت در تاریخ 13 ساله لیگ برتر فوتبال هیچ‌گاه سابقه نداشت که نمایندگان شهر اصفهان تا این حد در مسابقات لیگ ضعیف جلوه کنند. بااينكه این سابقه وجود داشته که آنها در مقاطعي در ميان تیم‌های اول و دوم لیگ برتر جايي نداشته باشند اما واقعيت اين است كه امسال رتبه میانگین سپاهان عدد 10 را نشان می‌دهد.  در این میان تیم سپاهان با حضور در رتبه ششم بدترین فصل خود از سال 1385 به بعد را تجربه می‌کند و تیم ذوب آهن با حضور در رتبه چهاردهم یکی از گزینه‌های معقول برای سقوط است. جمع رتبه‌های این دو عدد 20 و میانگین رتبه‌شان عدد 10 را نشان می‌دهد.
ادامه اين روند نه تنها ممكن است جام قهرماني اين فصل از رقابت‌ها را از اين تيم اصفهاني بگيرد، بلكه زنگ خطرها را براي از دست رفتن سهميه آسيايي هم به صدا درآورده! اتفاقي كه در صورت وقوع بي‌شك مي‌تواند سپاهان را به بحراني جدي وارد كند و هجمه سنگيني از انتقادات را براي كرانچار به همراه داشته باشد.
با توجه به همه اتفاقات بد و خوبي كه اين فصل بر سپاهان گذشته، بايد ديد آيا مديران فعلي باشگاه سپاهان آنقدر براي تحمل اين ناكامي ها آماده هستند كه در صورت وقوع چنين اتفاقاتي همچنان به حمايت خود از سرمربي كروات‌شان ادامه دهند تا او فصل آينده را بهتر از اين فصل آغاز كند يا اصلاً آنقدر توانايي دارند كه با بستر سازي مناسب، شرايطي را فراهم كنند تا همه احتمالات منفي را از نتيجه گيري تيم دور كنند يا نه؟‌
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها