کد خبر: ۱۸۹۷۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
بال سرعتي بايرن‌مونيخ اعتقاد دارد باواريايي‌ها مي‌توانند سه‌گانه قهرماني فصل گذشته را تکرار کنند.
تيم فوتبال بايرن مونيخ پس از پيروزي 3 بر يک برابر هامبورگ در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا که روز شنبه هفته جاري رقم خورد، راهي کشور مراکش شد تا در جام باشگاه‌هاي جهان حضور پيدا کند. باورايايي‌ها در مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها فردا (سه‌شنبه) بايد به مصاف گوانگژو اورگراند چين، قهرمان ليگ قهرمانان آسيا برود. بايرن در صورت پيروزي بر شاگردان مارچلو ليپي در ديدار فينال به مصاف برنده بازي راجا کازابلانکاي مراکش - اتلتيکو مينيرو برزيل مي‌رود.

به گزارش تسنيم،فرانک ريبري، بال فرانسوي بايرن مونيخ که به همراه کريستيانو رونالدو پرتغالي از رئال مادريد و ليونل مسي آرژانتيني از بارسلونا يکي از 3 کانديداي نهايي کسب عنوان بازيکن سال فيفا است به نشريه «بيلد» آلمان گفت: ما در فصل جاري هم به دنبال سه‌گانه قهرماني هستيم. قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان مي‌تواند پايان خوبي براي سال فوق‌العاده‌مان باشد. البته نبايد فکر کنيم که به دست آوردن جام قهرماني در مراکش کار ساده‌اي است.

اين بازيکن 30 سال که فصل گذشته به همراه سرخپوشان مونيخ سه‌گانه قهرماني آلمان و اروپا را فتح کرد امسال به عنوان بازيکن سال اروپا معرفي و در ماه دسامبر هم به عنوان بازيکن سال فرانسه انتخاب شد.

هافبک کناري بايرن در خصوص وضعيت سرخپوشان مونيخ در بوندس‌ليگا هم اظهار داشت: اينکه ما صدرنشين هستيم و با تيم‌هاي بايرلورکوزن و بورسيا دورتموند به ترتيب 12 و 7 امتياز اختلاف داريم مسئله‌اي نيست، ما بايد به تمرکز خودمان ادامه دهيم و همچنان سختکوش باشيم.

شاگردان پپ گوارديولا در حال حاضر با 44 امتياز صدرنشين بوندس‌ليگا هستند و تيم‌هاي بايرلورکوزن و بورسيا دورتموند به ترتيب با 37 و 32 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها