کد خبر: ۱۸۹۷۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تيم فولاد خوزستان گفت: آقاي فرکي با احترامي که مي‌گذارد و رفتاري که داشته مرا شرمنده خود کرده و از اين به بعد هر تصميمي که بگيرد قبول خواهم کرد.
آرش افشين که ابتداي فصل با جدايي از فولاد و پيوستن به سپاهان سوداي فيکس شدن در تيم ملي را داشت، حتي نتوانست در سپاهان بازي کند و در نهايت نيم فصل از اين تيم جدا شد. او با جدايي از اين تيم دوباره به فولاد بازگشت و حالا مي‌خواهد در اين تيم تلاش کند تا دوباره به تيم ملي دعوت شود.

آرش افشين در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، در اين خصوص و همچنين اتفاقات اخير که براي او افتاده صحبت کرد.

درباره جدايي‌ات از سپاهان و بازگشت دوباره به فولاد صحبت کن.

نمي‌خواهم در مورد گذشته حرف بزنم. چه درست و چه غلط ديگر نمي‌خواهم به زمان حضورم در سپاهان فکر کنم و مي‌خواهم اين موضوع را از ذهنم پاک کنم. اکنون فقط به آينده‌اي که پيش رو دارم فکر و براي سپاهان آرزوي موفقيت مي‌کنم. مردم اصفهان در زمان حضورم در سپاهان همه کار براي من کردند و دوستان خوبي هم در اين تيم دارم. اتفاقاتي براي من افتاد که ديگر نتوانستم با سپاهان ادامه دهم اما اين دليل نمي‌شود که اين تيم را فراموش کنم. اکنون هم بازيکن فولاد هستم و بايد براي موفقيت اين تيم تلاش کنم.

بعد از جدايي از فولاد و بازگشت دوباره به اين تيم شرايطت چگونه است؟

خدا را شکر همه چيز خوب است و آنقدر به من احترام مي‌گذارند که مرا شرمنده خود کرده‌اند. آقاي فرکي با احترامي که به من مي‌گذارد و رفتاري که داشته مرا شرمنده خود کرده به طوري که خودم را تابع ايشان مي‌دانم و از اين به بعد هر تصميمي که بگيرد قبول خواهم کرد. قبل از اين هم احترام زيادي براي آقاي فرکي قائل بودم اما اکنون شرايط فرق کرده و حسين آقا را بيشتر از قبل دوست دارم.

زماني که به سپاهان رفتي بختيار رحماني مي‌گفت تو را راهنمايي کرده که به اين تيم بروي، اکنون که بازگشتي در اين باره با او صحبت کردي؟

بختيار بيشتر از هر فرد ديگري من را دوست دارد و در آن مقطع هم دوست داشت که در فولاد بمانم، اما مي‌خواست به من کمک کند و از بين پيشنهاد‌هايي که داشتم گفت سپاهان از همه گزينه‌ها بهتر است. اکنون هم که بازگشتم در کنار هم با اسماعيل شريفات دوستان خوبي براي هم هستيم و تلاش مي‌کنيم با فولاد به موفقيت برسيم. شريفات اکنون بازيکن بسيار پخته‌اي شده و رحماني هم در اين چند فصل پيشرفت زيادي کرده است. کاپيتاني فولاد و رهبري اين تيم برازنده بختيار است و او لياقت اين را دارد که در تيم ملي باشد. به نظرم رحماني اکنون «نامبر وان» فوتبال ايران است و پاس‌هاي بي‌نظيري مي‌دهد که ما در فولاد چشم بسته يکديگر را پيدا مي‌کنيم.

 هواداران فولاد بعد از جدايي‌ات از اين تيم از تو دلخور نيستند؟

مي‌پذيرم که آنها مقداري از من دلخور باشند اما خدا را شاهد مي‌گيرم که بعد از جدايي‌ام از سپاهان با پيشنهادهاي ديگري هم روبرو بودم و به خاطر مردم خوب اهواز و تيم فولاد تصميم گرفتم به اين تيم بازگردم. فولاد را انتخاب کردم تا در کنار مردم خوب اهواز باشم و اميدوارم آنها نه فقط از من بلکه از فولاد حمايت کنند تا بتوانيم اين فصل به قهرماني برسيم.

براي اداي دين به فولاد بازگشتي؟

صددرصد همينطور است و مي‌خواهم دينم را به فولاد، هواداران اين تيم، کادر فني و بازيکنان خوب فولاد ادا کنم. وقتي از فولاد رفتم متوجه خيلي از مسائل شدم اما با اين حال زماني که در دفتر آقاي دهکردي (مديرعامل باشگاه فولاد) حاضر شدم اصلا به قراردادم نگاه نکردم و فقط امضا کردم. به فولاد بازگشتم تا دينم را به اين تيم ادا کنم و تلاش مي‌کنيم تا به هدف‌مان که قهرماني است برسيم.

 براي فولاد شانس قهرماني قائل هستي؟

فولاد يک تيم ريشه‌دار است و شخصيت قهرماني دارد. شرايط خوبي داريم و چند سال است که در کنار يکديگر بازي مي‌کنيم. فولاد با بازيکنان خوبي چون شريفات و بختيار رحماني که دارد مي‌تواند قهرمان شود و حضور آقاي فرکي به عنوان سرمربي که در اين چند سال نشان داده يک مربي بزرگ است، مي‌تواند باعث موفقيت فولاد شود.

 امسال فولاد بايد در ليگ قهرمانان آسيا هم شرکت کند...

اين دومين حضور فولاد در ليگ قهرمانان آسيا است و بايد بگويم شرايط خوبي براي حضور در آسيا داريم. اميدواريم در اين مسابقات نتيجه بگيريم و با اينکه تجربه بين‌المللي کمي داريم، اما مي‌توانيم از گروه‌مان در ليگ قهرمانان آسيا صعود کنيم و به مرحله حذفي برويم.

موضوع ديگري که وجود دارد، بحث تيم ملي است و اينکه فولاد نماينده‌اي در تيم ملي ندارد. در اين باره چه نظري داري؟

همه چيز بستگي به نظر سرمربي تيم ملي دارد. به اين موضوع نگاه کنيد که پرسپوليس زماني که نتيجه نمي‌گرفت بازيکنان زيادي در تيم ملي داشت و اکنون هم که نتيجه مي‌گيرد همان تعداد بازيکن در تيم ملي هستند. به هر حال هر مربي‌ عقيده‌اي دارد و حق سرمربي تيم ملي است که بازيکنان خودش را انتخاب کند اما به نظرم فولاد شايستگي اين را دارد که در تيم ملي نماينده داشته باشد.

و خودت که يک نيم فصل را از دست دادي و اکنون زمان کمي براي رسيدن به تيم ملي و حضور در جام جهاني داري؟

مطمئن باشيد تمام هدف من اين است که در جام جهاني حضور داشته باشم و تمرکزم را روي اين قضيه گذاشته‌ام. تمام تلاشم را مي‌کنم که دوباره اعتماد کي‌روش را به دست بياورم. يک نيم فصل را از دست دادم و اکنون که دوباره به فولاد برگشتم مي‌خواهم با حمايت هواداران اين تيم و تلاش دوباره خودم به هدفم برسم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها