کد خبر: ۱۸۹۷۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: من با هيچ‌کس مشکلي ندارم و اگر حرفي مي‌زنم فقط دلم مي‌سوزد.
علي پروين در خصوص اختلاف نظر با برخي از اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: من هيچ وقت با کسي مشکلي ندارم و هميشه گفته‌ام اگر حرفي مي‌زنم دلم مي‌سوزد و مي‌خواهم به جاي در جا زدن کار را رو به جلو برود.

به گزارش فارس ، وي افزود: شاگردان من هم هميشه صحبت‌هايي را مطرح مي‌کنند و مي‌دانيد من هيچ وقت عادت به جواب دادن به آنها ندارم چون اگر بخواهم اين کار را کنم صبح تا شب بايد به فکر جواب دادن باشم.

پروين ادامه داد: اين را همه بدانند سربلندي پرسپوليسي‌ها براي من يک دنيا ارزش دارد و وقتي تيم مي‌برد، شاد مي‌شود و هميشه هم ديده‌ايد تا آنجا که توانسته‌‌ام حمايت هم کرده‌ام اما زياد صحبت نمي‌کنم تا نگويند در کارها دخالت مي‌کند.

وي خاطر نشان کرد: من باز هم اعلام مي‌کنم با هيچ کس مشکلي ندارم و انشاء‌الله پرسپوليس بتواند امسال با نتايج خوبي که گرفته سربلند باشد.

عضو هيئت مديره پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که عربشاهي اعلام کرده شما چشم ديدن موفقيت دايي را نداريد،گفت: اول فصل من خودم يکي از افرادي بودم که دوست داشتم دايي پرسپوليسي شود. برخي مسائل کمي خنده‌دار است و من هم گفتم جوابي به شاگردانم نمي‌دهم. انشاء‌الله همه آنها جيبشان پر، سلامت و موفق باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها