کد خبر: ۱۸۹۵۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: بامداد گذشته دو خودرو به شدت با هم برخورد کردند که در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

حمید فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حدود ساعت یک بامداد طی اعلام خبر مبنی بر وقوع تصادف در محور هراز و نزدیکی مبارک آباد تیم مستقر امداد و نجات پایگاه آبعلی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم اعزامی که متشکل از سه نجاتگر کادر و دو داوطلب می شدند با خودرو نجات به این حادثه رفتند که پس از رسیدن تیم نجات مشخص شد برخورد بین یک دستگاه سواری و یک دستگاه کامیونت بوده که متاسفانه دو مصدوم برجای گذشته است.

این مسئول ادامه داد: خودرو سواری که دو سرنشین داشت از سمت شمال به سمت تهران در حرکت بود و به دلیل سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ نتواسته خودرو خود را کنترل کند و با شدت با کامیونتی که به سمت شمال در حرکت بوده است برخورد می کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: به دلیل شدت تصادف و مبحوس شدن افراد در داخل خودرو سواری، امدادگران عملیات نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این عملیات که با استفاده از ست نیمه سنگین هیدرولیک (ست نجات جاده ای) انجام شد حدود 30 دقیقه ادامه داشت تا افرادی که داخل خودرو گرفتار شده بودند خارج شوند.

فرهادی یادآور شد:هر دو سرنشین که به شدت از ناحیه سر و دست و پا دچار مصدومیت و شکستگی شده بودند پس از انجام کمک های اولیه به مرکز درمانی رودهن انتقال یافتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها