کد خبر: ۱۸۹۳۹۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
بر اساس آئین دادرسی کشور درست است و بر همین اساس درخواست واخواهی این پرونده را به کمیته استیناف داده‌ایم
سایت گل – با حکم کمیته انضباطی  علی دایی دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و کمیته استیناف هم این محرومیت را تائید کرد اما   دایی و رویانیان به شدت به این محرومیت اعتراض کردند  و مصاحبه های تندی علیه کمیته استیناف انجام دادند.
صالحی  رئیس کمیته استیناف هم جواب  پرسپولیسی ها را داد و قرار است  محرومیت دایی از بازی  این هفته پرسپولیس با سایپا اعمال شود. با این حال باشگاه پرسپولیس دنبال این است  تا هر طور شده  این محرومیت را لغو کند و دایی کنار تیمش باشد. بر همین اساس آخرین اقدام  قضایی باشگاه پرسپولیس  ارائه درخواست واخواهی به کمیته استیناف است که ظاهرا به صورت کاملا قانونی  رخ داده است. پرسپولیسی ها نمی خواهند در این مساله کوتاه بیایند و دایی و رویانیان هم  بر این مساله تاکید بسیار زیادی دارند.حتی صحبت از بررسی موضوع در فیفا از سوی دایی مطرح شد که صالحی گفت فیفا صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد .

در همین ارتباط  امروز معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:«آنچه آقای علی دایی می‌گوید، بر اساس آئین دادرسی کشور درست است و بر همین اساس درخواست واخواهی این پرونده را به کمیته استیناف داده‌ایم.»

محمود سالارکیا افزود:« اینکه گفته می‌شود کمیته استیناف به عنوان مرجع رسیدگی به درخواست تجدید نظر نمی‌تواند حکم را تشدید کند براساس آئین دادرسی است و به استناد همین مساله، ما درخواست واخواهی کرده‌ایم و انتظار داریم کمیته استیناف با توجه به تمام ابعاد پرونده و مستندات موجود، درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.»

گفته می شود  قرار است روز سه شنبه  اخبار جدیدی از کمیته استیناف در این خصوص  اعلام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها