کد خبر: ۱۸۹۳۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۲۴ آذر ۱۳۹۲

مدیرعامل داماش درخصوص فشردگی بازی های لیگ برتر به دفاع تمام قد از فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش پرداخت: به اعتقاد من امسال باید منطق خودمان را فدای احترام به تیم ملی کنیم. قطعا همه باید به فکر تیم ملی باشیم، نمی شود که کی روش عرق و تعصبش برای تیم ملی بیشتر از ما باشد. باید تلاش کنیم هیچ وقفه ای برای کمک به تیم ملی ایجاد نشود.

امیرعابدینی با قبول این که لیگ فشرده برای باشگاها زیان آور است می گوید: این ظلم را عدل می دانیم، چرا که همه باشگاه ها باید کمک کنند و قطعا هیچ کس هم به فکر ضعف تیم ملی نیست. آقایان کاظمی و بهروان با مدیریت مهدی تاج به این نتیجه رسیده اند که باید لیگ فشرده تر شود و این "تغییر لحظه به لحظه ای برنامه ها" فشار زیادی را به سازمان لیگ وارد می کند، چرا که آنها باید جواب کی روش، رسانه ها و مردم را بدهند و در عین حال به ای اف سی هم بگویند که لیگ را به پایان رسانده اند. پس باید همه مربیان، بازیکنان و ما مدیران این فشار را برای تیم ملی تحمل کنیم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس همچنین با بیان خاطره ای از دوران مدیریتش در این باشگاه، به کناره گیری پرسپولیس از ليگ در سال 76 اشاره می کند: شاید همه یادشان باشد که در سال جام حهانی 98 فرانسه در حالی که پرسپولیس پس از 5 بازی در بالای جدول بود، به خاطر حضور 12 بازیکن ما در تیم ملی و اینکه نمی شد بازی های عقب افتاده را هم جبران کرد، به خاطر تیم ملی از لیگ کنار کشیدیم و قهرمانی پرسپولیس را فدای مصلحت فوتبال کشورمان کردیم. به اعتقاد ما تیم ملی آیینه ای است که نباید بشکند.

عابدینی در پایان در پاسخ به این سوال که  نبايد لیگ فشرده باید زمانی برگزار شود که بازی های دوستانه  برای تیم ملی تدارک دیده شده باشد، گفت: این موضوع به کی روش و باشگاه ها ربطی ندارد، بلکه مشکل از فدراسیون و دبیر کل است که باید پاسخگو باشند. بودجه تیم ملی مشخص است و اینکه آنها حالا درست هزینه کرده اند یا نه باید مشخص شود.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها