کد خبر: ۱۸۹۳۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي گفت: «دژاگه وقتي پذيرفته پيراهن تيم‌ملي ايران را بر تن کند قطعا به مرور زمان فرا مي‌گيرد که با عرف جامعه ما هماهنگ باشد.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، باتوجه به شايعه صدور رأي محسن قهرماني و موضوعاتي مثل اظهارات عابديني در برنامه نود حجت‌الاسلام والمسلمين عليپور با ما گفتگو کرد که ماحصل اين مصاحبه پيش روي شماست.

 

* حاج‌آقا قبل از اينکه سراغ مسائل ديگر برويم دوست داريم آخرين اخبار در مورد پرونده قهرماني را از زبان شما بخوانيم...

- همين امروز (ديروز) در جريان آخرين اخبار اين پرونده قرار گرفتم و متوجه شدم اعضاي اين کميته براي صدور رأي نهايي اين پرونده به اجماع نرسيده‌اند و همه‌چيز به زماني موکول شده که بيش از اين‌ها اطلاعات داشته باشند.

 

* و اين روند چقدر طول مي‌کشد؟

- نمي‌دانم ولي قطعا خيلي طولاني نمي‌شود و به زودي شاهد صدور رأي خواهيم بود.

 

* ظاهرا يک مورد جديد به موارد قبلي اضافه شده؟

- در مورد قضيه عابديني و سعيد مظفري‌زاده صحبت مي‌کنيد؟!

 

* بله؟

- در اين مورد پس از تماس با عابديني از وي خواستيم مستنداتي که در خصوص تخلف فدراسيون يا حتي داوران و مربيان در اختيار دارد به ستاد بررسي تخلفات حرفه‌اي تحويل دهد تا متخلف واقعي با سند و مدرک محکوم شود وگرنه با اين شرايط صحبت کردن از مسائل پشت پرده نه تنها دردي را دوا نمي‌کند بلکه بر مشکلات قبلي مي‌افزايد.

 

* آقاي بهروان گفته عابديني ظاهرا عصباني شده و اين موضوع ايرادي ندارد؟

- مگر مي‌شود در اين مورد سکوت کرد يا گفت ايرادي ندارد. خب اگر مديرعامل داماش عصباني شده از اين به بعد ياد مي‌گيرد بر اعصاب خودش مسلط باشد و وقتي عصباني بود در مورد هيچ‌کس اظهار نظر نکند.

 

* موضوع خالکوبي دژاگه و آرش برهاني اين روزها مطرح شده؟

- اشکان دژاگه وقتي پذيرفته پيراهن تيم‌ملي ايران را بر تن کند قطعا به مرور زمان فرا مي‌گيرد که با عرف جامعه ما هماهنگ باشد و در اين مورد خودش را اصلاح خواهد کرد و حداقل با پوشاندن روي اين خالکوبي‌ها به قوانين کشورمان احترام مي‌گذارد.

 

* و آرش برهاني؟

- البته من خالکوبي روي بدن برهاني را نديده‌ام ولي مطمئن هستم او يک بچه مسلمان است و خيلي از جوانب کارش را رعايت خواهد کرد و لااقل مثل دژاگه روي خالکوبي‌هايش را مي‌پوشاند.

 

* به عنوان آخرين موضوع قضيه مربيان متخلف به کجا کشيد آيا گزارشي درخصوص تخلف احتمالي آنها به شما نرسيده است؟

- نه ظاهرا خود اين مربيان هم مي‌دانند روي ميدان مين حرکت مي‌کنند و اولين اشتباه آخرين اشتباه خواهد بود لذا در اين مورد تا به حال که هيچ گزارشي به ما نرسيده و در آينده هم انشاءاله نخواهد رسيد.

 

* اگر حرف خاصي مانده بفرماييد؟

- نه فقط متشکرم که اين مسائل را با ريزبيني تعقيب مي‌کنيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها