کد خبر: ۱۸۹۲۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیروزی شیرینی را مقابل صبا به دست آوردیم اما حیف که هواداران‌مان نبودند، به نظرم تر و خشک را نباید با هم سوزاند.

به گزارش 598،غلامرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی فولاد خوزستان پس از چند هفته اظهار داشت: گفته بودم بالاخره یک روز بدشانسی دست از سر ما برمی‌دارد و توپ‌های مان وارد دروازه حریفان می‌شود. ما در بازی‌های قبلی نیز مستحق تساوی نبودیم اما متأسفانه توپ‌هایمان هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خورد.

وی افزود: با برد صبا خیلی شرایطمان نسبت به گذشته بهتر شد و فقط جای هواداران روی سکوها خالی بود که با شادی‌های جنوبی خود این برد را جشن بگیرند.

رضایی ادامه داد: واقعا بازی زیبایی را مقابل صبا انجام دادیم و به نظرم هواداران ما در منزل هم لذت بردند. ما حقمان پیروزی بود و حیف بود که فقط هوادارانمان این بازی زیبا را ندیدند.

وی در خصوص دلیل اتفاقات اخیر در خوزستان و محرومیت هواداران گفت: من هنوز هم می‌گویم وقتی آن اتفاق‌ها افتاد هواداران ما 90 دقیقه بدون کوچک‌ترین توهین ما را حمایت کردند و واقعاً نمی‌دانم آن تماشاگر چه کسی بود که آن کار را با داور بازی انجام داد. ما نباید تر و خشک را با هم بسوزانیم و معتقدم تنها آن تماشاگرنماها بودند که برای رسیدن به هدف خودشان دست به آن کار ناشایست در لحظه آخر زدند.

وی افزود: من آن صحنه را ندیدم اما هیچ وقت هوادار فولاد خوزستان این طور خودزنی نمی‌کند و متأسفانه در این داستان‌ها همانطور که گفتم تر و خشک با هم می‌سوزند. جای خالی آنها واقعا در بازی با صبا حس شد.

رضایی خاطر نشان کرد: با توجه به نتایج گذشته‌مان و رقابت در بالای جدول واقعا تمام خوزستان و جنوبی‌ها دنبال برد ما بودند که خوشبختانه در بهترین فرصت توانستیم یکی از مهمترین امتیاز‌ها را کسب کنیم تا خطری جدی برای بالانشینان باشیم.

مهاجم فولاد خوزستان درباره قرعه لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: قرعه بدی نصیب ما نشده است اما در جام باشگاه‌های آسیا هیچ تیمی دست و پا بسته نیست و همه با قدرت وارد این مسابقات می‌شوند. از طرف دیگر با حضور در لیگ قهرمانان بازی‌های لیگ فشرده می‌شود و آن موقع نیروی خوب و جوان ما می‌تواند در این کار سخت با انگیزه‌ای که دارد و با تمرینات خوب خودش را نشان دهد. من فقط دعا می‌کنم همه بچه‌های ما سالم باشند.

وی در پاسخ به سؤالی که فکر می‌کنی با این بازی‌ها به چشم کی‌روش بیایی، گفت: در بازی با صبا خدا را شکر دو پاس گل دادم و شیرینی‌اش برایم مانند گلزنی بود چون 3 امتیاز گرفتیم. من صد در صد معتقدم کی‌روش بازی‌ها را می‌بیند و چشمش از ساده‌ترین و کوچکترین بازی‌های لیگ پنهان نمی‌ماند چون دستیاران او نیز همواره بازی‌ها را زیر نظر دارند پس معتقدم او اشراف کاملی به لیگ دارد و من هم تلاشم را می‌کنم که روز به روز بهتر شوم. با این دید کی‌روش مشکلی برای انتخابم وجود ندارد و آنقدر سعی می‌کنم تا فولاد سربلند باشد و من هم اگر خدا خواست لباس تیم ملی را بپوشم.

رضایی در مورد عدم گلزنی‌اش در چند دیدار گذشته نیز گفت: تمام تلاشم را انجام دادم، هیچ وقت مهاجم خودخواهی نبودم و به همین دلیل بیشتر سعی می‌کنم تیمم موفق شود. با پاس گل‌هایی که دادم و گل‌هایی که بچه‌ها زدند باور کنید لذت بردم و همین برای من ارزش زیادی داشت. ما حتی می‌توانستیم با یک گل هم صبا را شکست دهیم و پس از  10 نفره شدن آنها بی‌محابا حمله کردیم ولی فقط به یک گل دیگر رسیدیم و توپ‌های ما وارد دروازه نشد. مهم 3 امتیاز بود که آن را گرفتیم و مطمئن باشید با پتانسیل و انرژی‌ای که تیم ما دارد امسال برای حضور در جمع بالانشینان خط و نشان جدی کشیده و مطمئن باشید به سادگی از گرفتن جام دست بر نمی‌داریم. ما کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم که به نظرم همین موضوع باعث شده تا فوتبال فولاد یکی از زیباترین فوتبال‌های این روزهای کشورمان باشد که به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها