کد خبر: ۱۸۹۱۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
فرزاد حاتمی با حدود 40 دقیقه بازی اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

به گزارش 598 به نقل از گل، اولین برد پرسپولیس در کرمان مقابل مس که اولین برد خارج از خانه سرخ ها در این فصل بود برای سه بازیکن این تیم اتفاقی ویژه در پی داشت.

 

محسن مسلمان، مهرداد کفشگری و فرزاد حاتمی که نیمی از گل های تیم شان را در این بازی به ثمر رساندند اولین گل های خود برای پرسپولیس را زدند تا از کرمان خاطره شیرینی برای آنها بر جا بماند.

 

نکته جالب البته آنجاست که فرزاد حاتمی با حدود 40 دقیقه بازی اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند. حاتمی که در تراکتور، صبا و استقلال هم آمار گلزنی خوبی داشت در دیدار با تراکتورسازی در دقیقه 60 وارد زمین شد و چند موقعیت گل را از دست داد.

 

او در مصاف با ذوب آهن به میدان نرفت و برای دومین بار در دقیقه 85 بازی با مس به جای سیدصالحی وارد ترکیب پرسپولیس شد. حاتمی در شرایطی که تیمش خوب بازی نمی کرد و انگیزه چندانی برای زدن گل ششم نداشت در یک موقعیت بادآورده و با پای چپ  ضربه فوق العاده ای به توپ زد تا در همان دقایق کوتاه حضورش در میدان شم بالای گلزنی خود را نشان دهد.

 

شادی گل حاتمی هم در نوع خود جالب بود اما اینجا دیگر حنیف عمران زاده ای در کار نبود تا با او به آسمان بپرد و سینه به سینه اش بچساباند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها