کد خبر: ۱۸۹۱۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
دروازه‌بان دوم استقلال گفت: «حتی اگر حنيف هم در درون دروازه قرار بگيرد ما مي‌توانيم در مواقع بحراني به نتايج لازم دست يابيم.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، سيد حسين حسيني هم بالاخره فرصت بازي پيدا کرد تا نشان دهد اين مدت از حضورش در تيمي چون استقلال به نحو احسن استفاده کرده و بر تجارب خود افزوده است.

 

حسيني در بازي با کاسپين قزوين در سه‌،‌ چهار نوبت موقعيت طلايي مهاجمان حريف را سلب کرد. با او گفتگويي انجام داديم.

 

* بالاخره به شما هم فرصت بازي رسيد. در اين خصوص چه نظري داريد؟

- خوشحالم که مربيان به من اعتماد کردند و خدا را شکر توانستم از اين بازي سربلند بيرون بيايم. به هر حال من به تصميم مربيان احترام مي‌گذارم.

 

* ‌اما شکست تيم دسته دومي کاسپين با يک گل نتيجه ضعيفي نيست؟

- ببينيد، تيم ما شرايط خاصي دارد و با اين حال روز به روز بهتر مي‌شويم. در مسابقات جام حذفي تعداد گل زده که مهم نيست. ما هم به خاطر عبور از اين مرحله خوشحاليم و تمرکزمان را روي بازي با ملوان معطوف مي‌کنيم.

 

* پيش از اين بازي اکثر کارشناسان مي‌گفتند استقلال در صورت مصدوميت يا محروميت رحمتي، کيسه بوکس مهاجمان حريف مي‌شود؟

- استقلال هرگز کيسه بوکس حريفان نمي‌شود. حتی اگر حنيف هم در درون دروازه قرار بگيرد ما مي‌توانيم در مواقع بحراني به نتايج لازم دست يابيم. آنچه مهم است اينکه من با رحمتي هم خيلي رفيق هستم و او به من نکته‌هاي خوبي مي‌آموزد و قبل از اين بازي هم به من اعتماد به نفس داد.

 

* يعني اگر نياز باشد مي‌تواني در ديدار داربي هم بازي کني؟

- اول اينکه آقا مهدي هست و او با تجربه‌تر و بهتر از من مي‌تواند به مصاف پرسپوليس برود. اما در صورتي که فرض کنيم او به اين بازي بنا به دلايلي نرسد. من مقابل پرسپوليس هم مي‌توانم بدون استرس بازي کنم. جا دارد از زحمات بي‌وقفه بابازاده هم تشکر کنم که مدام با ما تمرين‌هاي مدرني انجام مي‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها