کد خبر: ۱۸۹۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۰
فرماندار شهرستان بناب از احداث بيش از 3 هزار مسجد توسط دولت نهم و دهم خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی شامگاه امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بناب، كارهاي فرهنگي و عمراني دولت نهم و دهم در سال‌هاي اخير را كم نظير توصيف كرد و گفت: برخلاف برخي اظهاراتي كه مي گويند دولت براي برنامه هاي فرهنگي و آباداني مساجد كاري نكرده است، در مدت چندسال اخير تنها در شهرستان بناب چندين پايگاه مقاومت، خانه عالم و مدرسه جديد احداث شده است.

وی از احداث بيش از 3 هزار مسجد توسط دولت دهم تا پايان امسال خبر داد و گفت: با توجه به افزايش منابع مالي و درآمد دولت دهم، قطعاً رفاه و آسايش مردم بيشتر خواهد شد.
برقی همچنين پايگاه‌هاي مقاومت بسيج را بهترين مكان براي تربيت صحيح و اسلامي نسل جديد دانست و از والدين خواست فرزندان خود را برای رشد و تربيت به اين پايگاه‌ها هدايت كنند.

گزارش فارس حاکی است، به مناسبت هفته دولت طي مراسمي با حضور فرماندار، بخشدار مركزي، جمعي از مسئولان و اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا ساختمان دهياري روستاي « چپقلو» از توابع شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
ساختمان دهياري روستاي «چپقلو» در زميني به مساحت 200 متر مربع با زيربناي 60 متر مربع احداث شده كه براي تكميل آن بیش از 500 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات وزارت كشور هزينه شده است.

همچنين به همين مناسبت؛ كانال آبرساني روستاي «چپقلو» بناب به طول 1.5 كيلومتر از سوي جهاد كشاورزي شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
برای اجراي اين پروژه نيز 3 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات خشكسالي تأمين و پرداخت شده است.

برپايه اين گزارش همچنين با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان محلي، ساختمان پايگاه مقاومت شهيد فكوري روستاي «روشت كوچك» به بهره‌برداري رسيد. اين ساختمان در زميني به مساحت 244 متر مربع با زيربناي 104 متر مربع در مدت 8 ماه احداث شده و براي آن 220 ميليون ريال از محل اعتبارات استانداري هزينه شده است.
زمين اين ساختمان را مرحوم كريم سليماني اهداء شده و در حال حاضر 250 نفر بسيجي در آن مشغول فعاليت هستند.

همچنين طي مراسمي نمازخانه مدرسه شهيد شيرودي روستاي زاوشت از توابع شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
اين نمازخانه با زير بناي 130 متر مربع و با اعتباري افزون بر 500 ميليون ريال در مدت 10 ماه احداث شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها