کد خبر: ۱۸۹۰۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد بعد از بازگشتش به اصفهان با لوکا بوناچیچ صحبت می‌کند تا دلیل همراهی نکردن این تیم در سفر به تبریز مشخص شود. وی همچنین گفت: قرار بود لوکا بعد از حضور در بیمارستان به فرودگاه بیاید اما نیامد.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم فوتبال این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ذوب‌‎آهن باید مقابل پرسپولیس حداقل یک امتیاز کسب می‌کرد و در تبریز هم حق‌مان پیروزی بود. خدا را شکر فضای جدیدی در تیم حاکم شده و بازیکنان عملکردی در حد نام و شان باشگاه ذوب‌آهن از خود ارائه می‌کنند.

وی در مورد اینکه چرا لوکا بوناچیچ تیم ذوب‌آهن اصفهان را در سفر به تبریز همراهی نکرد؟، افزود: لوکا بوناچیچ روز چهارشنبه در تمرین تیم شرکت نکرد و وقتی با او تماس گرفتم، ‌گفت دو کلیه‌اش سنگ آورده و صبح پنجشنبه برای گرفتن MRI باید به بیمارستان برود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه قرار بود لوکا بعد از حضور در بیمارستان به فرودگاه بیاید اما نیامد، اضافه کرد: باید به اصفهان برگردم و با او در این خصوص صحبت کنم. من و تیم در حال حاضر در تبریز هستیم که به علت بارش برف، پرواز تیم از تبریز به تهران کنسل شده و قطعا در صورت بازگشت به اصفهان نشستی با لوکا خواهیم داشت تا صحبت‌هایش را بشنویم.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع را قبول دارید بازیکنان ذوب‌آهن در غیاب بوناچیچ انگیزه بالاتری داشتند؟، یادآور شد: من به این مسائل کاری ندارم اما تنها چیزی که دیدیم، این بود که بازیکنان تیم سرشار از انگیزه بودند. آنها در دو بازی اخیر، بسیار خوب بازی کردند و می‌توانستند امتیازات بیشتری را کسب کنند. من تنها به این موضوع فکر می‌کنم که در آینده شاهد بازی‌های بهتری از ذوب‌آهن خواهیم بود.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل باشگاه ذوب‌آهن، دیدگاه ارزشمند و کاملا ورزشی دکتر سعدمحمدی مدیر شرکت سهامی ذوب‌آهن است که فرصت بزرگی برای تیم‌های این باشگاه محسوب می‌شود. البته باید از حمایت‌های بی‌دریغ ایشان در ماه‌های اخیر، همچنین هیات مدیره و بویژه بازیکنان تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: برای موفقیت تیم در بازی‌های آینده، امیدمان به خدا و ساق پای بازیکنان تیم است. قطعا می‌توانیم با چند نتیجه خوب در بازی‌های آینده به وضعیت خود سروسامان داده و به جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی لیگ دست یابیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها