کد خبر: ۱۸۹۰۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
کميته انضباطي راي هاي خود را در خصوص تيم هاي مختلف صادر کرد.

 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، به دليل تخلفات تماشاگران تيم داماش گيلان در ديدار اين تيم برابر ملوان بندرانزلي در تاريخ 15/9/92، مدير عامل و سرپرست اين باشگاه در جلسه اي که روز دوشنبه 25 آذرماه در محل کميته انضباطي برگزار مي شود، دعوت شدند تا درباره تخلفات تماشاگران و اتفاقات پاسخ دهند.

جريمه نقدي براي ابراهيم زاده

ديدار دو تيم راه آهن سورينت و سايپا البرز در تاريخ 14/9/92 برگزار شد که از سوي منصور ابراهيم زاده –سرمربي تيم راه آهن سورينت تخلفاتي مبني بر اعتراض و بي احترامي به داوري رخ داد. بر همين اساس وي به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

توبيخ کتبي و جريمه نقدي براي سرمربي گسترش فولاد تبريز

ديدار دو تيم گسترش فولاد تبريز و تراکتورسازي تبريز در تاريخ 15/9/92 برگزار شد که از سوي بهزاد بشايم-آناليزور تيم گسترش فولاد تبريز تخلفاتي مبني بر اهانت به داوران مسابقه رخ داد. بر همين اساس وي به مدت سه جلسه محروميت از همراهي تيم مربوطه و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

رسول خطيبي –سرمربي اين تيم ني ه دليل تشويق و ترغيب بازيکنان به اعتراض به داور مسابقه به توبيخ کتبي و 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه نقدي براي تيم ملوان بندر انزلي

ديدار دو تيم استقلال تهران و ملوان بندر انزلي در تاريخ 3/9/92 برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم ملوان بندر انزلي تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس باشگاه تيم ملوان بندر انزلي 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها