کد خبر: ۱۸۸۹۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
آنخل دی‌ماریا معتقد است که مربی سابق‌مادرید به پیشرفت او کمک زیادی کرده و او از بازی کردن در کنار بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو ترسی ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکن کناری رئال‌مادرید گفت، موقعیت کنونی خود را مدیون مربی قبلی مادرید و مربی فعلی چلسی، ژوزه مورینیو است. دی ماریا در سال 2010 با قراردادی 25 میلیون یورویی بنفیکا را ترک کرد و به رئال‌مادرید پیوست. او برای رئال در 100 بازی حضور پیدا کرده است.

این بازیکن ملی‌پوش‌ آرژانتینی پیشرفت خود و ستاره شدنش در برنابئو را مدیون راهنمایی‌ها و زحمات مربی قبلی خود می‌داند. دی‌ماریا گفت: مورینیو به من کمک کرد تا تبدیل به بازیکنی که امروز هستم، شوم. او به من چیزهای زیادی آموخت و کمک کرد تا در جایگاه متفاوتی قرار بگیرم و خودم را وقف تیمم کنم. زمانی که مهاجم رئال بودم، به من یاد داد که می‌توانم نقش مدافع را هم همزمان ایفا کنم و این موضوع باعث می‌شد که وقتی بازیکنان در دفاع بودند، من هم استراحت نکنم. سه سالی که با او در مادرید کار کردم باعث شد به بازیکنی متفاوت تبدیل شوم؛ بازیکنی که هم از نظر تکنیکی و هم تاکتیکی با بقیه متفاوت است؟

این بازیکن 25 ساله اکنون پنجمین فصلش را در تیم پایتخت اسپانیا بازی می‌کند و می‌گوید از بازی کردن در کنار بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و حتی در سطح بین‌المللی، در کنار لیونل مسی هراسی ندارد.

او در ادامه گفت: دوستانم به من یادآوری کردند که در کنار بازیکنانی همچون مسی و رونالدو بازی می‌کنم اما خودم متوجه این قضیه نبودم. هر چقدر زمان بیشتر می‌گذرد، این موضوع برایم عادی‌تر می‌شود و دیگر نمی‌گویم: "وای خدای من! دارم با چنین بازیکنانی بازی می‌کنم."

در هفته‌های گذشته باشگاه‌های زیادی از قبیل موناکو و تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند همچون آرسنال، چلسی و منچستریونایتد خواهان بستن قرارداد با دی‌ماریا شدند. حتی با حضور گرت بیل به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا، کارلو آنچلوتی تمایل زیادی برای داشتن این بازیکن در تیم خود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها