کد خبر: ۱۸۸۹۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
رئيس باشگاه بارسلونا به ستايش از پپ گوآرديولا پرداخت و او را بهترين مربي تاريخ اين باشگاه دانست. او همچنين مسي را شايسته «توپ طلاي فوتبال جهان» در سال 2013 دانست.

ليونل مسي روزهاي خوبي را در جمع آبي - اناري‌ها سپري نمي‌کند. او در فصل جاري سه بار آسيب ديد و همين هم شانس او را براي کسب توپ طلا در سال 2013 پايين آورده است. با اين حال ساندرو روسل، رييس باشگاه بارسلونا همچنان معتقد است که مسي بهترين بازيکن فوتبال جهان است و بايد توپ طلا سال 2013 به او برسد.

روسل در مجله "دوحه استاديوم پلاس" قطر گفت: مسي بازيکن تاريخ فوتبال جهان است. بدون شک او شايستگي کسب پنجمين توپ طلاي فوتبال خود را دارد. اگر قرار باشد که اين جايزه را با توجه به عملکرد بازيکنان در فصل اخير به آنها بدهيم بايد مسي را انتخاب کنيم. فصل گذشته عملکرد خوبي در ترکيب بارسلونا داشت. مسي چهار سال پياپي است که اين جايزه را به دست مي‌آورد. او شايسته پنجمين توپ طلاي خود است. مسي هنوز هم بازيکن تاثيرگذار بارسلونا است و جايگاه خود را به عنوان ستاره تيم حفظ کرده. مردم خواستار تغيير هستند و اين طبيعي است. با اين حال هنوز هم معتقدم که مسي بهترين بازيکن جهان است و بايد توپ طلاي 2013 به او برسد.

هر چند مسي قرارداد خود را تا سال 2018 تمديد کرده است اما خبرهايي درباره جدايي او از آبي - اناري‌ها به گوش مي‌رسد. روسل در اين باره گفت: رسانه‌ها عادت دارند که خبرهاي کذب زيادي را منتشر کنند. بايد بگويم که مسي در بارسلونا مي‌ماند. او حداقل فصل بعد هم در بارسلونا بازي مي‌کند.

آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا از ديگر بازيکناني است که شايعه جدايي او به گوش مي‌رسد. هر چند خود اين بازيکن اعلام کرد که مي‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود. روسل درباره اينيستا هم همان سخناني را بر زبان آورد که درباره مسي گفت: اينيستا در بارسلونا مي‌ماند. جدايي او شايعه‌اي است که رسانه‌ها آن را مطرح کرده‌اند. او به همراه مسي حداقل فصل آينده را هم در نوکمپ مي‌ماند.

رييس باشگاه بارسلونا در ادامه سخنان خود به ستايش از پپ گوآرديولا پرداخت و احتمال بازگشت او به نوکمپ را بعيد ندانست. روسل گفت: گوآرديولا بهترين مربي تاريخ باشگاه بارسلونا است. غير ممکن است کسي بتواند کارنامه درخشان او را در بارسلونا تکرار کند. بارسلونا خانه گوآرديولا است و در اين باشگاه همواره به روي او باز است.

روسل درباره اين سوال که چرا با وجود رهايي آبيدال حاضر نشد قرارداد او را تمديد کند، گفت: بعد از اين که آبيدال به شرايط بازي برگشت با او هم چون يک بازيکن طبيعي رفتار کرديم. جدايي او فني و حرفه‌اي ‌بود.

بايرن‌ مونيخ در دور نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در فصل قبل در هر دو بازي رفت و برگشت برابر بايرن‌ مونيخ نااميد کننده ظاهر شد و متحمل شکست سنگين هفت بر صفر شد؛ شکستي که باعث شد بسياري از پايان سلطه بارسلونا و فوتبال اروپا سخن بگويد. روسل درباره اين شکست سنگين گفت: يک تيم نمي‌تواند همواره پيروز شود. البته نبايد فراموش کنيم که سه گل بايرن‌ مونيخ درست نبود و مسي هم غايب بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها