کد خبر: ۱۸۸۹۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
آنخل دي‌ماريا معتقد است که مربي سابق‌مادريد به پيشرفت او کمک زيادي کرده و او از بازي کردن در کنار بازيکناني همچون کريستيانو رونالدو ترسي ندارد.

 

بازيکن کناري رئال‌مادريد گفت، موقعيت کنوني خود را مديون مربي قبلي مادريد و مربي فعلي چلسي، ژوزه مورينيو است. دي ماريا در سال 2010 با قراردادي 25 ميليون يورويي بنفيکا را ترک کرد و به رئال‌مادريد پيوست. او براي رئال در 100 بازي حضور پيدا کرده است.

اين بازيکن ملي‌پوش‌ آرژانتيني پيشرفت خود و ستاره شدنش در برنابئو را مديون راهنمايي‌ها و زحمات مربي قبلي خود مي‌داند. دي‌ماريا گفت: مورينيو به من کمک کرد تا تبديل به بازيکني که امروز هستم، شوم. او به من چيزهاي زيادي آموخت و کمک کرد تا در جايگاه متفاوتي قرار بگيرم و خودم را وقف تيمم کنم. زماني که مهاجم رئال بودم، به من ياد داد که مي‌توانم نقش مدافع را هم همزمان ايفا کنم و اين موضوع باعث مي‌شد که وقتي بازيکنان در دفاع بودند، من هم استراحت نکنم. سه سالي که با او در مادريد کار کردم باعث شد به بازيکني متفاوت تبديل شوم؛ بازيکني که هم از نظر تکنيکي و هم تاکتيکي با بقيه متفاوت است؟

اين بازيکن 25 ساله اکنون پنجمين فصلش را در تيم پايتخت اسپانيا بازي مي‌کند و مي‌گويد از بازي کردن در کنار بازيکناني همچون کريستيانو رونالدو و حتي در سطح بين‌المللي، در کنار ليونل مسي هراسي ندارد.

او در ادامه گفت: دوستانم به من يادآوري کردند که در کنار بازيکناني همچون مسي و رونالدو بازي مي‌کنم اما خودم متوجه اين قضيه نبودم. هر چقدر زمان بيشتر مي‌گذرد، اين موضوع برايم عادي‌تر مي‌شود و ديگر نمي‌گويم: "واي خداي من! دارم با چنين بازيکناني بازي مي‌کنم."

در هفته‌هاي گذشته باشگاه‌هاي زيادي از قبيل موناکو و تيم‌هايي که در ليگ برتر هستند همچون آرسنال، چلسي و منچستريونايتد خواهان بستن قرارداد با دي‌ماريا شدند. حتي با حضور گرت بيل به عنوان گرانقيمت‌ترين بازيکن دنيا، کارلو آنچلوتي تمايل زيادي براي داشتن اين بازيکن در تيم خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها