به گزارش پايگاه 598 به نقل از ایسنا، جدیدترین آمار فروش برخی از فیلمهای در حال اکران اعلام شد.
«جیب بر خیابان جنوبی»؛ بدون سرگروه، 20 میلیون تومان
طبق اعلام مدیرعامل موسسه «فیلمیران»، فروش فیلم سینمایی «جیببر خیابان جنوبی» در دو روز نخست اکران به 20 میلیون تومان رسید.
علی سرتیپی با اشاره به اینکه «جیببر خیابان جنوبی» پنجشنبه شب پرفروشترین فیلم سینما «آزادی» بود، به خبرنگار ایسنا، گفت: این فیلم به کارگردانی سیاوش اسعدی که از روز چهارشنبه،20 آذرماه، بدون سرگروه و در تعداد سینماهای محدود اکران شد، 20 میلیون تومان فروش داشته که به نظرم فروش قابل توجهی است.
تهیهکننده «جیببر خیابان جنوبی» با ابراز امیدواری از فروش مناسب این فیلم و استقبال مخاطبان از آن در گیشه گفت: با توجه به اینکه سینمای سرگروه نداریم، ما هنوز تبلیغات خود را به صورت جدی شروع نکردهایم، به همین دلیل است که میگویم فروش 20 میلیون تومانی «جیببر خیابان جنوبی» در دو روز نشان استقبال خوب مخاطبان دارد.
به گفتهی سرتیپی « جیببر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی در 11 سینمای تهران اکران شده است.
«سر به مهر»؛ امیدوار به جذب مخاطب بیشتر
مدیر دفتر پخش حوزه هنری هم آمار فروش فیلم «سربه مهر» به کارگردانی هادی مقدمدوست را در روزهای اولیهی اکرانش، 17 میلیون تومان اعلام کرد.
غلامرضا فرجی گفت: این فیلم از چهارشنبه 20 آذر ماه روی پرده رفت و در روز نخست در 10 سالن نمایشدهنده در تهران شش میلیون و 700 هزارتومان فروش داشت.
همچنین فروش «سربه مهر» در دومین روز در 14 سالن سینمای تهران، 10 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
وی در ادامه فروش 17/5 میلیون تومانی «سربه مهر» را مناسب دانست و اظهار کرد: امیدواریم در روزهای آینده این فیلم بتواند مخاطبان بیشتری را برای آمدن به سینما جذب کند.
«استرداد»؛ مشکل تبلیغات پابرجاست
به گفته مسئول پخش دفتر نسیم صبا، فروش فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری به 440 میلیون تومان رسید.
سعید خانی در اینباره گفت: «استرداد» پنجشنبه شب در تهران 19 میلیون تومان فروش داشت که با این حساب جمع فروش این فیلم در سینماهای تهران به 315 میلیون تومان رسیده است.
همچنین فروش این فیلم تا شامگاه گذشته در سینماهای شهرستان 120 میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد: اکنون «استرداد» در 16 سینمای تهران و 20 سینمای شهرستان نمایش داده میشود و استقبال مخاطبان بیشتر از هفتههای گذشته شده است.
خانی در پایان درباره وضعیت تبلیغات تلویزیونی و محیطی این فیلم اظهار کرد: همانطور که هفته پیش اعلام کردیم تبلیغات محیطی «استرداد» به مشکل خورده است و میگویند نباید تصویر آلیسا کاچر و حتی نقاشی چهره او روی بیلبوردها باشد. به همین دلیل هم فکر میکنیم هزینه کردن مجدد برای تبلیغات محیطی بیفایده است، فعلا تنها به تیزرهای تلویزیونی و تبلیغات مطبوعاتی بسنده کردهایم.
«دربند»؛ ورود به باشگاه میلیاردیها
آخرین ساخته پرویز شهبازی هنوز در هشت سینمای تهران به نمایش خود ادامه میدهد و فروش خوبی دارد.
علی سرتیپی دراین باره گفت: فروش «دربند»، پنجشنبه شب در تهران از یک میلیارد تومان گذشت و میتوان آن را جزو فیلمهای میلیاردی جدید سینماهای پایتخت دانست.
فروش «دربند» در سینماهای شهرستان نیز به 500 میلیون تومان رسیده است.