کد خبر: ۱۸۸۸۴۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در آتش‌سوزی صبح امروز اتوبوس اسکانیا در اصفهان، هیچ‌کس آسیب ندید.
به گزارش 598، سرهنگ رضا رضائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیا در مسیر اصفهان به چابهار اظهار کرد: این اتوبوس اسکانیا از اصفهان به‌سمت چابهار در حرکت بوده و در فاصله 100 کیلومتری به‌دلیل نقص فنی موتور دچار آتش‌سوزی شد اما با تدابیر راننده، مسافران و حضور تیم پلیس و امدادی مسافران را خارج و آتش اتوبوس را مهار کردند.

وی افزود: در ابتدا آتش اتوبوس مهار شد اما به‌دلیل شدت حریق اتوبوس از ناحیه اتاق آتش گرفت اما با این حال در نهایت نیروهای آتش‌نشانی نگذاشتند حریق به باک‌ها برسد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان درباره دلیل این آتش‌سوزی تصریح کرد: دلیل آن نقص فنی موتور بوده کارشناسان به‌دنبال بررسی بیشتر این مسئله هستند اما آتش از ناحیه موتور شروع شده و هرچه بوده در موتور رخ داده است.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه، هیچ‌کس آسیب ندیده و 27 نفر مسافر آن به‌سرعت و بعد از یک ساعت به اتوبوس دیگری منتقل شده به مسیر خود ادامه دادند.

سرهنگ رضائی پیرامون دلایل رخ‌دادن این حوادث بیان کرد: به‌هرحال ما از طریق سازمان پایانه‌ها به شرکت‌ها تأکید می‌کنیم که دقت و نظارت ویژه‌ای بر موارد فنی و نظارت ویژه‌ای بر ناوگان عمومی داشته باشند و از مردم می‌خواهیم اگر مشاهده کردند که در اتوبوسی هستند که این اتوبوس مشکل یا نقص فنی دارد، به‌سرعت با پلیس راه هماهنگ شود تا از ادامه راه آن خودداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس حدود 20 دقیقه قبل از حادثه، در پاسگاه ثبت ساعت کرده و اگر مسافران مشکل را متوجه می‌شدند و آن را اطلاع می‌دادند، اجازه تردد به آن داده نمی‌شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم باید همکاری بیشتری با پلیس راه داشته باشند زیرا جان خودشان در خطر است و اگر همکاری کنند به‌نفع خودشان است زیرا سلامت خود را تأمین می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها