کد خبر: ۱۸۸۸۳۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۱     ۲۲ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری که اعضای تیم مس بعد از گل سوم کردند، به سود ما تمام شد.
 به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی بعد از پیروزی شش بر صفر مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: فکر کنم بازی را خوب شروع کردیم و از اشتباه مدافع مس استفاده کردیم و توانستیم به موقع گلزنی کنیم. در اکثر دقایق هم حاکم بر میدان بودیم و بین دو نیمه هم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم توانستیم خیلی سریع گل بزنیم. می‌دانستیم مس در نیمه دوم انتحاری بازی خواهد کرد و  خدا را شکر هوشمندانه بازی کردیم و توانستیم در اکثر دقایق حاکم بر میدان باشیم و فوتبال همین است یک روز بازنده می‌شوی و یک روز هم برنده می‌شوی. یک روز با راه آهن در کمال شایستگی 4 گل از مس خوردیم و فوتبال همین است. بازیکنان مس هم زحمت خودشان را کشیدند اما امروز روز خوب ما بود.

وی در مورد اینکه داوری باعث این برد پرگل تیم شما شد، گفت: به نظرم داور یکی از داوران خوب فوتبال ایران است که توانست قاطع و محکم سوت بزند. نظر شما هم محترم است اما کاری که مس کرمان بعد از گل سوم کرد به نفع ما تمام شد و توانستیم به یک برد خوب برسیم. من منکر زحمات تیم مس نمی‌شوم اما تمام اتفاقات دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد.

دایی تصریح کرد: بازیکنان ما مزد زحمات خودشان را گرفتند و از ابتدای فصل تمرینات خوبی داشتیم که هنوز هم ادامه دارد و با جابه‌جایی‌هایی که انجام دادیم توانستیم در خط حمله به هارمونی برسیم و فوتبال همین است. ما در ورزشگاه آزادی خوب کار می‌کنیم زیرا زمین ورزشگاه آزادی خیلی خوب است و بازیکنان ما بیشتر توپ را روی زمین می‌چرخانند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات صالحی در برنامه ورزش و مردم گفت: من صحبت‌های ایشان را گوش نکردم و این برنامه را ندیدم. تمام فکر و ذکر من اکنون پرسپولیس است ولی در آینده حرف‌هایش را گوش می‌کنم و به او پاسخ مستدلی خواهم دادم. من مدارکی دارم که ارایه می‌کنم و پاسخ قانع کننده ا‌ی هم خواهم داد. علی دایی حق است و حرف حق می‌زند. نه تنها صالحی که بزرگتر از او هم نمی‌توانند اینگونه صحبت کنند. همه چیز مشخص است.

وی ادامه داد: من دو جلسه محروم شدم و قبل از آن هم جریمه شده بودم و به قول معروف گل بود و به سبزه نیز آراسته شد. می‌خواهند با محروم کردن من به پرسپولیس ضربه بزنند. شما اصحاب رسانه‌اید و می‌توانید که همه حرف‌ها را بررسی کنید و ببیند چه افرادی بدتر از من حرف زده‌اند و دایی یک پنجم آنها هم حرف نزده است ولی دایی حقانیتش را ثابت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها