کد خبر: ۱۸۸۶۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: بيک‌زاده بازيکن ساکت و سالمي است که متأسفانه اين روزها عليه‌اش هجمه‌هايي به راه افتاده است.
حنيف عمران‌زاده پس از تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص اينکه اين روزها همه درباره تقابل ليونل مسي با تيم ملي فوتبال ايران صحبت مي‌کنند گفت: مسي بازيکن بزرگي است اما اين روزها کل دنيا مسي مسي مي‌کنند و حالا در فوتبال ما جوي به راه افتاده و در برنامه 90 هم ديديم که کارهاي زشتي انجام شده اميدوارم از اينگونه اتفاقات ديگر رخ ندهد چرا که ارزش ايراني‌ها پائين مي‌آيد. حالا بايد بگذاريم مسي مقابل تيم ملي بازي کند تا ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.

به گزارش فارس،مدافع تيم فوتبال استقلال درباره اينکه آيا اين صحبت‌ها باعث حساس‌تر شدن ديدار ايران و آرژانتين مي‌شود ادامه داد: اين بازي چهار پنج ماه ديگر است و در روز بازي مشخص مي‌شود که مسي چه کاره است. البته تيم ملي ايران دست و پا بسته نيست و يکي از تيم‌هاي مدعي فوتبال آسياست. آرژانتين هم البته تيم مدعي و بزرگي است که بازيکنان خيلي خوبي دارد اما به نظرم جوي هم که اين روزها به راه افتاده جو درستي نيست.

وي در خصوص قرعه‌کشي جام جهاني هم تصريح کرد: نسبت به انتظاراتي که مردم از فوتبال ايران داشتند فکر مي‌کنم گروه خوبي نصيب فوتبال ايران شده اما به نظرم بايد برنامه‌ريزي خوبي براي حضور در جام جهاني داشته باشيم چون اگر بخواهيم با همين برنامه‌ريزي به جام جهاني برويم قطعاً زنگ تفريح تيم‌ها در جام جهاني خواهيم بود.اميدوارم که برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم تا بتوانيم عملکرد خوبي در برزيل از خودمان نشان دهيم.

عمران‌زاده درباره صحبت‌هايي که اين روزها در خصوص تقابل هاشم‌بيک‌زاده و ليونل مسي شنيده مي‌شود هم افزود: اينها جوي است که به راه افتاده است بيک‌زاده بازيکن خوبي است که براي فوتبال اين مملکت زحمت کشيده و در چند بازي آخر تيم ملي زحمات زيادي کشيده است. او در استقلال هم بازيکن خوبي است و واقعاً‌ با اين صحبت‌ها ارزش بازيکنان خودمان را پائين مي‌آوريم. بيک‌زاده بازيکن ساکت، سالم و دلپاکي است اما هجمه‌هايي برايش درست شده که بي‌انصافي است بايد از بازيکنان ملي فوتبالمان حمايت کنيم اما متأسفانه مي‌بينيم که عليه او اين هجمه‌ها به راه افتاده اميدوارم که ديگر تکرار نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها