کد خبر: ۱۸۸۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
بانک ورزش - محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صفحه فیس بوک خود مطلبی را در مورد رای صادره از طرف فدراسیون فوتبال قرار داد و این حکم را ظالمانه خواند. درد و دل رویانیان با هواداران پرسپولیس به این شرح است:
"سلام دوستان؛ امروز رای کمیته استیناف کمیته مبنی بر محرومیت علی دایی و جریمه نقدی باشگاه اعلام شد.
بنده در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش و همچنین جلوگیری از تضییع حق و حقوق سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر حسب وظیفه و رسالتی که دارم نه تنها کوتاه نخواهم آمد بلکه اگر به نتیجه معقولی نرسم چاره ای جز این ندارم که اعلام نمایم مسئولیت باشگاه پرسپولیس را به هیئت مدیره و دولت واگذار می نمایم. اینک وقت آن رسیده که هیئت مدیره باشگاه نقش خود را ایفا کرده و از طریق مراجع ذی صلاح و دولت برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس و هوادارانش پیگیری های لازم را انجام دهد. همچنین به طور کتبی به رای صادره استیناف واخواهی و آن را پیگیری می نمایم. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال نیز به طور جدی می خواهم تا در این ماجرا ورود کرده و عواقب آن را مدیریت کند...
وای به حال این فوتبال که برخی برای ساکت کردن صدای ما و سرمربی پرافتخارمان شروع کرده اند به صادر کردن حکم های متوالی و در قبال اظهارات مشابه مدیران، سرمربیان و سرپرستان تیم های دیگر هیچ واکنشی نشان نمی دهند. برخی اظهارات مطرح شده از سوی عوامل تیم های دیگر بسیار سنگین تر از اظهارات علی دایی بوده، چگونه می شود که مربی موفق ما را متوالی و با احکام آن چنانی محکوم می کنید اما با دیگران هیچ برخوردی نمی کنید. برخی پشت داوران پنهان شده اند و می خواهند به بهانه دفاع از حق جامعه داوری اینگونه با باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن رفتار کنند در حالی که اگر دلشان برای جامعه داوری سوخته بود با مصاحبه ها و اتهامات مدیران و سرپرستان تیم های دیگر نیز برخورد می کردند.
بار دیگر می گویم بیاید رسما اعلام کنید پرسپولیس امسال نباید سرمربی داشته باشد، خیال خودتان و همه را راحت کنید. دیگر نیازی به صادر کردن احکام یکی پس از دیگری نیست. بنده فعلا به همین اظهارات بسنده می کنم و بی صبرانه منتظرم تا به تهران برگردم تا این ماجرا را پیگیری نمایم اما این ظلم تاریخی در حق پرسپولیس و سرمربی آن را بر نمی تابم و اگر نتوانم از حق باشگاه دفاع کنم مسئولیت را به هیئت مدیره و دولت واگذار می کنم و تاکید می کنم اگر در فوتبال هم نباشم از پیگیری این موضوع هرگز عقب نشینی نکرده و تا آخر این اجحاف تاریخی را پیگیری می کنم."
 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها