کد خبر: ۱۸۸۳۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
داریوش عابدزاده مدعی شده که پدرش زنده است و فوت نکرده ولی مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته در مراسم خاکسپاری این پدر شرکت کرده است!

به گزارش 598 به نقل از دانا ، وقتی خبر درگذشت پدر عابدزاده را منتشر کردیم اولین بار فردی به نام داریوش عابدزاده برای دانا کامنت گذاشت که پدرم زنده است و خبرتان کذب محض است! خیلی به این موضوع توجه نکردیم و گفتیم شاید یک شوخی رسانه ای باشد بخصوص اینکه آدرس ایمیلی که برای ارتباط داده شده بود درست نبود.و نتوانتسیم با آن شخص ارتباط برقرار کنیم تا به قول خودش عکس شناسنامه پدرش را برای مان ایمیل کند اما امروز صبح دیدیم داریوش عابدزاده با روزنامه 90 مصاحبه کرده و همان حرف ها را به همراه تصویری از شناسنامه پدرش به چاپ رسانده و گفته که زین العابدین عابدزاده یعنی پدر او و احمدرضا دروازه بان سابق تیم ملی ایران زنده و سلامت است!

این مصاحبه و ادعا در حالی منتشر شده که سایت باشگاه پرسپولیس روز گذشته خبر از شرکت محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم خاکسپاری عابدزاده داده بود. خود احمدرضا هم که در خارج از ایران است با همین سایت مصاحبه کرده و گفته که روز پنجشنبه برای شرکت در مراسم پدرش به ایران می آید.

به هر حال ماجرای مرگ و زنده شدن پدر عابدزاده تبدیل به معمای عجیب شده است. اینکه چه کسی راست نمی گوید؟! اینکه پدر عابدزاده واقعا زنده است یا نه؟! باید منتظر ماند و دید که واکنش رویانیان مدیرعامل پرسپولیس که در مراسم خاکسپاری پدر عابدزاده هم شرکت کرده بود چیست و او  چه موضعی نسبت به مصاحبه داریوش عابدزاده نشان خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها