کد خبر: ۱۸۸۳۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سرمربی پرسپولیس دو دغدغه مهم برای دور کردن حاشیه از تیمش دارد که یکی از آنها حل شده است.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، اين روزها فشار كار بر روي علي دايي بسيار زياد است. در حالي كه سرمربي پرسپوليس تيمش را براي قهرماني بسته و اين تيم در جمع مدعيان قرار گرفته موضع‌گيري ليدرها با بهزاد غلامپور، بي‌پولي بازيكنان و وعده و وعيد رويانيان سرمربي تيم را دچار اضطراب فراواني كرده است.

 

هر چند دايي به قدري از فحاشي بعضي ليدرها ناراحت بود كه به مسئولين پرسپوليس اعلام كرد تا زماني كه منشا اين اتفاقات مشخص نشود بالاي سر تيم حاضر نخواهد شد اما بعد از جلسه و روبوسي با ليدرها او از موضعش عقب‌نشيني كرد و كوتاه آمد.

 

دايي بعد از صحبت با ليدرها به غلامپور گفت به خاطر پرسپوليس كوتاه بيا و با اين عده آشتي كن، وقتي همه چيز با صحبت و گفتگو حل شود پس بهتر است تو هم كوتاه بيايي و از بعضي چيزها گذشت كني.

 

با صحبت‌هاي دايي همه چيز بين طرفين با خير و خوشي تمام شد تا حالا سرمربي پرسپوليس به فكر حل مشكلات مالي بازيكنان باشد. شاگردان دايي مي‌‌گويند فقط به خاطر سرمربي تيمشان سكوت كرده و اعتراض نمي‌كنند.

 

درست است كه دايي مدام به بازيكنان مي‌‌گويد رعايت كنيد چون دست رويانيان خالي است و به زودي مشكلاتتان حل مي‌شود وليكن او به دفعات نزد رويانيان بابت بدقولي باشگاه اعتراض كرده و حتي اين موضوع به جنگ پنهاني سرمربي و مديرعامل تبديل شده بود.

 

با اين حال علي دايي صرفا به خاطر پرسپوليس و قهرماني تيمش بسياري از مشكلات را فراموش كرده و در جمع دوستان و دستيارانش عنوان كرد: «عيبي ندارد، به خاطر پرسپوليس كوتاه مي‌آيم! هيچ حاشيه‌اي داخل تيم را تهديد نمي‌كند و من بايد مراقب باشم چنين اتفاقاتي مانع رسيدن پرسپوليس به عنوان قهرماني نباشد. به خاطر اين تيم و هوادارانش فقط بايد به موفقيت پرسپوليس فكر كنيم و اجازه ندهيم بعضي اتفاقات اطراف تيم به ما ضربه بزند.»

 

در هر صورت اين موضوع نشان مي‌دهد پرسپوليس بيش از هر چيزي براي علي دايي ارزش دارد و او قصد فراموشي خيلي از حرف و حديث‌ها و مشكلات اطراف تيم را دارد تا اينگونه بهاي موفقيت و قهرماني در رقابت‌هاي امسال را بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها