کد خبر: ۱۸۸۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
فعال سياسي بحريني تاکيد کرد، خط ‌‌مشي ظالمانه و خود خوا‌هانه حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين، او را به سرنوشت معمر قذافي ديکتاتور ليبي دچار خواهد کرد.
 
به گزارش 598 ،"راشد الراشد" چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبري العالم، از بيروت، اظهار داشت: واکنش خود‌جوش مردم به سخنان اخير پادشاه ظالم و ستمکار بحرين نشان دهنده حجم بحراني است که رژيم با آن روبه‌رو است.

وي گفت: سخنان وي نه تنها نااميد کننده بلکه به گونه اي بود که خشم مردم را برانگيخت و آنها را به خروج از منازل و حضور در خيابان ها و درخواست براي تغيير رژيم واداشت.

الراشد تصريح کرد: پادشاه بحرين، در سخنان اخيرش، به هيچ يک از خواسته‌هاي مردم اشاره‌اي نکرد. از اين رو، ممکن است اين ستمکار (پادشاه بحرين) نيز به سرنوشت قذافي دچار شود، زيرا او نيز همچنان با خودکامگي و خودخواهي سخن مي‌گويد.

وي گفت: پادشاه بحرين تلاش مي‌کند در توجيه همه جنايت‌هايي که مرتکب شده است اينگونه القا کند که اين جنايت‌ها به دستور او نبوده بلکه افرادي خودسر آن را مرتکب شده اند.

الراشد تصريح کرد: اينگونه سخنراني در حالي ايراد مي شود که شمار زيادي از مردم کشته يا بازداشت شده‌اند و به برخي‌ها تجاوز شده است و برخي از بازداشت‌شدگان زن، وحشيانه، شکنجه شده‌اند.

وي افزود: در چنين شرايطي پادشاه در تلويزيون ظاهر مي‌شود و از تخلفات اندک سخن مي‌گويد و خواسته‌هاي قانوني و به حق مردم را ناديده مي‌گيرد.
 
فعال سياسي بحريني گفت: برگه‌هاي موجود براي اعمال فشار بر رژيم حاکم بحرين اين است که مردم به تظاهرات و اعتراض‌ها ادامه دهند و حقوق خود را مطالبه کنند و در برابر هيچ طرحي از خواسته‌هايشان عقب نشيني نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها