کد خبر: ۱۸۸۳۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
یک عامل انتحاری امروز (چهارشنبه) به گروهی از نیروهای بین‌المللی کمک به برقراری صلح و امنیت در افغانستان در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی کابل حمله کرده اما هنوز هیچ گزارشی در مورد تلفات این حمله مخابره نشده است.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروهای بین‌المللی کمک به برقراری صلح و امنیت افغانستان (ایساف) نیز این حمله انتحاری را تایید کردند.

سرهنگ لاتوندرا کینلی، سخنگوی نیروهای ایساف گفت: تایید می‌کنیم که یک عامل انتحاری امروز تلاش کرد تا به گروهی از نیروهای ایساف حمله کند. این عامل انتحاری کشته شده و هیچ تلفاتی در میان نیروهای ایساف گزارش نشده است.

سید غفار سیدزاده، معاون رئیس پلیس کابل نیز گفت: این حمله در حقیقت توسط یک شبه‌نظامی انجام شد.

یکی دیگر از مقامات افغان که معتقد است این حمله توسط یک خودروی بمب‌گذاری شده انجام شد، گفت: هنوز هیچ گزارشی درباره تعداد تلفات به دست نیامده است.

این فرودگاه پایگاه یگان فرماندهی مشترک نیروهای ایساف است که مسئولیت مدیریت روزانه عملیات‌های نیروهای خارجی در افغانستان را به عهده دارد. حمله به این فرودگاه بسیار نادر است.

ژنرال عیوب سلنگی، معاون وزیر کشور افغانستان در سایت توییتر خود نوشت: مواد منفجره در یک دستگاه خودرو جاسازی شده که در سایت شمالی فرودگاه پارک شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها