کد خبر: ۱۸۸۲۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد که برخی نمایندگان به جای استعفا به تحول جدی در بودجه 93 کل کشور بپردازند.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون واکنش نمایندگان به لایحه بودجه 93 اظهار داشت:‌ عدم عدالت در بودجه‌ریزی و توزیع متوازن علت استعفای برخی نمایندگان در واکنش به لایحه اهدایی دولت به مجلس بوده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: براساس قوانین تصویب بودجه نوشته شده توسط دولت باید از سوی مجلس صورت گرفته و بر این اساس احتیاجی به استعفای برخی نمایندگان نبوده است.

عباسپور تعامل و وحدت رویه را در فضای مجلس الزامی دانست و پیشنهاد کرد که نمایندگان تحول جدی در بودجه را به جای استعفا در مبنا قرار دهند.

وی با بیان اینکه دولت همواره تابع مجلس است و نمایندگان به تناسب برای رعایت عدالت باید به فکر ایجاد تعهدات باشند، ابراز داشت: بررسی کمیسیون تلفیق،‌ تحقیق و تفحص و در نهایت رأی‌گیری در صحن علنی جزو اختیارات مجلس در بخش بودجه است که قانون مشخص کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان قزوین خاطرنشان کرد: بر این اساس با ایجاد هماهنگی می‌توان تعهدات را در بودجه ایجاد کرد و آنچه را که نیاز است، مورد تصویب قرار داد و در این خصوص نیز دولت تابع مجلس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها