کد خبر: ۱۸۸۱۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سرمربی استقلال اعلام کرده که مي‌خواهد شرايط رقابت را براي قاضي و نظري فراهم کند زيرا در اين شرايط اين بازيکنان مي‌توانند عملکرد بهتري داشته باشند.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، امير قلعه‌نویي از ابتداي فصل تاکنون سعي کرد در خط حمله از يک ترکيب هماهنگ استفاده کند و به همين دليل روي بازي گرفتن از قاضي و نظري اصرار داشت، به طوري که مي‌توان گفت هر وقت اين نفرات در آمادگي کامل به سر مي‌بردند به ميدان فراخوانده شدند و البته آنقدر ضعيف بازي کردند که صداي تمام منتقدان بلند شده است.

 

اما حالا که خط حمله آبي‌پوشان با جذب اولادي و کبه تقويت شده است سرمربي استقلال برنامه‌اي براي ايجاد تغييرات در خط حمله دارد. اعتماد قلعه‌نویي به قاضي و نظري به شکلي بود که در تيم جو منفي عليه اين بازيکنان به وجود آمده و استقلالي‌ها اعتقاد دارند که اين دو مهاجم در هر شرايطي فيکس هستند.

 

در جلسه صبح ديروز که ميان اعضاي کادرفني استقلال برگزار شد قلعه‌نویي اعلام کرد که مي‌خواهد اين جو را از تيم پاک کند و شرايط رقابت را براي قاضي و نظري فراهم کند زيرا در اين شرايط اين بازيکنان مي‌توانند عملکرد بهتري داشته باشند.

 

شنيده‌هاي ما حاکي از اين است که ديدار مقابل فجرسپاسي آخرين فرصت براي دو مهاجم مورد علاقه قلعه‌نویي است.

 

در اين ديدار نيز زوج‌ قاضي و نظري به ميدان مي‌روند و سرمربي از طريق دستيارانش مي‌خواهد به آنها خبر بدهد که اگر در اين بازي خوب بودند و توانستند دروازه حريف را باز کنند که شانس خود را براي حضور در بازي‌هاي بعدي نيز افزايش خواهند داد در غير اين صورت برنامه‌هاي خود را براي ايجاد تغييرات در خط حمله اعمال مي‌کند و آن وقت است که مهاجمان ديگر مي‌توانند شانس خود را براي حضور در ترکيب اصلي آزمايش کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها