کد خبر: ۱۸۸۰۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه مس گفت: بدهي‌هاي گذشته ربطي به من ندارد و دفتري در تهران وجود دارد که به اين مسائل مي‌پردازد.

اکبر ايرانمنش در خصوص شرايط تيم فوتبال مس و بازي هفته اخير اين تيم مقابل پرسپوليس اظهار داشت: همه بازي‌هاي ليگ دشوار است شرايط جدول به گونه‌اي است که امتياز تيم‌ها فشرده است و همه بازي‌ها سخت است. بازيکنان هر هفته آمادگي کامل را براي حضور در ميدان دارند و از لحاظ روحي کاملا مهيا هستند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در ديدار مقابل استقلال خوزستان خودمان مساوي کرديم زيرا دو گلي که زديم توسط بازيکن خودي بود. تيم ما انسجام بهتري پيدا کرده و مقابل تيم‌هاي قدرتمند بهتر بازي مي‌کند. ما براي پيروزي به ميدان مي‌رويم و 70 _ 80 درصد احتمال پيروزي مقابل پرسپوليس وجود دارد.

مديرعامل باشگاه مس در مورد شکايت جورج مراد بازيکن خارجي از مس به اين تيم به فيفا و احتمال کسر امتياز از اين تيم يادآور شد: بدهي‌هاي گذشته ربطي به زمان مديريت من ندارد و من هم هيچ تعاملي در اين زمينه ندارم. براي بدهي‌هاي گذشته دفتري در تهران وجود دارد که بازيکنان با مراجعه به اين دفتر مي‌توانند بدهي‌هاي خود را دريافت کنند. ما هم اين بازيکن را به اين دفتر راهنمايي کرديم.

وي در مورد اينکه آيا نگران کسر امتياز از مس نيست گفت: صنايع مس دفتري را در تهران باز کرده و زيرنظر مديريت اين صنايع است. مسائل مالي باشگاه قابل حل است و مسئله‌اي نيست که بخواهد ما را تهديد کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها