کد خبر: ۱۸۸۰۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
هافبك پرسپوليس از اتفاقاتي كه در تمرين اين تيم رخ داده ابراز نارضايتي كرد.

به گزارش 598 به نقل از گل ، مهرداد كفشگري در اظهارنظري اغراق‌آميز بازي با ذوب‌آهن را بازي مرگ و زندگي توصيف كرد: «بازي خوبي بود و خدا را شاكرم كه اين بازي را برديم. البته بازي خوبي را از تيم ذوب آهن مشاهده كرديم اما تيم ما بايد در اين بازي پيروز مي‌شد. اين بازي حكم مرگ و زندگي را براي تيم ما داشت و اعضاي تيم به اين امر واقف بودند. مي‌دانستيم راهي غير از برد در اين بازي وجود ندارد.»

 

او از علاقه‌اش به پرسپوليسي شدن حدادي‌فر اشاره كرد: «ذوب‌آهن در ميانه ميدان فوق‌العاده بازي كرد و نبايد از بازي زيباي قاسم حدادي‌فر به راحتي عبور كنيم. اميدوارم فصل آينده تن او لباس قرمز ببينم و به پرسپوليس بپيوندد.»

 

كفشگري بازي با مس را سخت مي‌داند: «هفته آينده بازي سختي داريم. بر عكس رتبه مس كه در جدول آخرين تيم است، اين تيم در نيم‌فصل دوم تيم خوبي شده است و بازيكنان خوبي در اختيار دارد. كار راحتي در كرمان نداريم اما فرقي نمي‌كند در كرمان، تهران و اصفهان بازي كنيم. پرسپوليس بايد قهرمان ليگ شود زيرا هواداران پرسپوليس كمترين انتظاري كه از اين تيم دارند، محقق شدن همين امر است.»

 

كفشگري درباره اتفاقات اخير پيرامون تمرين پرسپوليس كه منجر به پرتاب سنگ به ماشين گرانقيمت دايي شده،‌ ابراز ناراحتي كرد: «واقعا از اين مساله ناراحتم زيرا بعضي اتفاقات قابل توجيه و قابل هضم نيست و اين رفتارها باعث خجالت است. علي دايي اسطوره ملي كشور ايران و فوتبال ما است در هيچ جاي دنيا با قهرمانان‌شان اينگونه برخورد نمي‌كنند. من عقيده دارم بايد با اين جريان خاص برخورد شود.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها