کد خبر: ۱۸۷۹۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
برخی از همراهان و مسئولان یک رشته ورزشی در سفری که همراه تیم ملی بودند شب ها تا پاسی از شب بیدار بودند و حضورری فعال در دیسکو! هتل داشتند.

به گزارش 598 به نقل از دانا، تیم ملی یکی از رشته‌های انفرادی مدتی پیش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی امارات شده بود و با کسب نتایج قابل قبولی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد، اما اتفاقاتی در حاشیه مسابقات رخ داده که این روز ها باعث حیرت اهالی ورزش شده است.

ضمن اینکه موج انتقادات هم نسبت به اتفاق های حاشیه ای این حضور بسیار بالا گرفته و این رشته دوباره با حاشیه دست به گریبان شده است. یکی از حاضرین در مسابقات مدعی است که مسئولان فدراسیون برای داوران، مربیان و برخی از ورزشکاران در دبی هتلی را رزو کرده بودند که آن هتل به دیسکوی ایرانیان معروف است و شب‌ها تا پاسی از صبح رفت و آمد‌های زیاد در هتل وجود داشته و برخی از همرا‌هان تیم ملی درشب زنده‌داری بسیار کوشا بودند.

ظاهرا دیسکوی ایرانیان در طبقه هشتم هتل بوده که حتی شنیده شده یکی از چهر‌های شاخص این رشته که چند سالی است در این رشته فعالیت فراوانی دارد از هنرنمایی یکی از خوانند‌های محبوب!! دیسکو خوشش آمده بود و روزها از این مثلا هنرمند!! برای دیگر اهالی کاروان تعریف می کرده است! به هر حال وضعیت رفت و آمد و شب زنده داری در تیم ملی این رشته خیلی نامنظم و بی حساب و کتاب بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها