کد خبر: ۱۸۷۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
معاون جاسبي گفت: هزينه‌هاي دانشگاه آزاد بالا نيست اما رياست دانشگاه با صدور بخش‌نامه عدم تحميل بار مالي سنگين به سازمان مركزي در واقع در سال جهاد اقتصادي كمربندها را بسته است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري فارس، اخيراً جاسبي در بخشنامه‌اي خطاب به معاونان، مشاوران، مديران كل و ادارات تابعه سازمان مركزي دانشگاه آزاد اعلام كرده كه از تحميل بار مالي سنگين به دوش سازمان مركزي دانشگاه آزاد خوداري كنند.

خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس در گفت‌و‌گو با معاون پارلماني دانشگاه ‌آزاد دليل صدور اين بخش‌نامه را جويا شد و از كريم زارع پرسيد آيا صدور چنين بخش‌نامه‌اي از سوي رئيس دانشگاه آزاد خطاب به مجموعه‌هاي پائين دستي، نشان از آن دارد كه دانشگاه آزاد ريخت و پاش مي‌كند و هزينه‌هاي بالاي مالي بر آن حكمفرماست، كه وي پاسخ داد:‌ هزينه‌هاي دانشگاه آزاد بالا نيست.

زارع افزود:‌ رئيس دانشگاه آزاد با صدور چنين بخش‌نامه‌‌اي خواسته است در سال صرفه‌جويي و جهاد اقتصادي، دانشگاه آزاد نسبت به هزينه بودجه‌ها رعايت بيشتري كند.

وي خاطرنشان كرد:‌ آقاي جاسبي اين بخشنامه را در خصوص نيل به اهداف جهاد اقتصادي صادر كرده است.

معاون جاسبي در پاسخ به اين سؤال كه يعني اسراف و ريخته‌پاش در دانشگاه آزاد نمي‌شود،‌ اظهار داشت:‌ خير؛ صدور اين‌گونه بخش‌نامه‌ها در جهت سوق به سمت جهاد اقتصادي است و آقاي جاسبي در واقع با اين كار كمربندها را كشيده است.

زارع در پاسخ به اين سؤال كه چرا رئيس دانشگاه آزاد در اين بخش‌نامه از لفظ جهاد اقتصادي استفاده نكرده است، گفت: خوب نخواسته نام ببرد اما در عمل نشان داده كه در جهت جهاد اقتصادي حركت مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها