کد خبر: ۱۸۷۸۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
رئیس سازمان لیگ گفـت: تیم‌های غرب آسیا با یکدیگر و تیم‌های شرق آسیا با همدیگر قرار است هم‌گروه شوند.
به گزارش 598، مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا که قرار است فردا برگزار شود، گفت: با تلاش‌های زیادی که ایران انجام داد توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم تا تیم‌های منطقه غرب با یکدیگر و تیم‌های منطقه شرق با همدیگر روبرو شوند. به این ترتیب ما فقط دیدار با تیم‌های باشگاهی ژاپن و کره جنوبی را از دست می‌دهیم اما باید قبول کنیم سایر تیم‌های شرق آسیا مثل سنگاپور، مالزی و اندونزی تیم‌های قدرتمندی نیستند.

وی ادامه داد: در غرب آسیا باشگاه‌های عربستان، قطر، امارات از بازیکنان خوب خارجی استفاده می‌کنند و با توجه به قدرت مالی که دارند بازیکنان بزرگی را جذب کرده‌اند. این مسئله می‌تواند به سود باشگاه‌های ما باشد تا حداقل 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم‌ها انجام دهند. این شش مسابقه رفت و برگشت در مرحله گروهی است.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه هم‌گروهی در لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های شرق و غرب از امسال اجرایی خواهد شد یا خیر گفت: با تلاش‌هایی که انجام دادیم توانستیم حداقل این مسئله را انجام دهیم اما نمی‌دانم که فردا هم در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا قرار است بحث هم‌گروهی تیم‌های غرب و شرق آسیا رعایت شود یا آنکه از سال آینده این مسئله اجرایی می‌شود. آنچه مهم است اینکه برنامه لیگ قهرمانان آسیا به ضرر تمامی تیم‌های ملی غرب آسیاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها