کد خبر: ۱۸۷۸۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت با اعلام حمایت از سرمربی تیمش از سرپرستی حسین پاشایی در فصل بعد خبر داد.
به گزارش 598، صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره نارضایتی منصور ابراهیم‌زاده از جذب نشدن بازیکنان مورد نظرش عنوان کرد: یک تیم باید در آغاز فصل فوتبالی با دقت و ظرافت بسته شود چون نیم‌فصل فرصتی برای ترمیم تیم است نه تغییرات عمده. ما نیز تا جایی که توانستیم به ترمیم تیم پرداختیم اما دو بازیکن شاخص ابراهیم‌زاده را نتوانستیم بگیریم. با این حال اعتقاد داریم با بازیکنان فعلی که سابقه چندین ساله حضور در لیگ برتر را دارند می‌توانیم تغییری در جایگاه تیم در جدول ایجاد کنیم.

وی افزود: این تغییر از چهار بازی اخیر شروع شده و در این بازی‌ها نسبت به پنج بازی پیش از آنها بهتر بوده‌ایم. هفته قبل هم از تغییر صحبت کردیم اما نمی‌دانم چرا رسانه‌ها تا حرف از تغییر می‌شود یاد جابه‌جایی نفرات می‌افتند. این تغییر در باشگاه ما می‌تواند در رفتار، برنامه، روش و تفکر باشد. تا به حال هیچ فکر کرده‌اید که چرا تیم ما در فصل قبل با وجود قرار داشتن در بالای جدول نتوانست در نیم‌فصل دوم به قهرمانی برسد؟ چون در تاریخ باشگاه چنین تفکری وجود نداشته و باورش به وجود نیامده است. فکر می‌کنم نقطه استراتژیک ما هم باید ایجاد باور قهرمانی باشد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت همچنین به حمایت از منصور ابراهیم‌زاده تا پایان فصل اشاره کرد و گفت: فصل قبل از ابتدا تا پایان از علی دایی حمایت کردیم و حتی برنامه‌ای برای قرارداد بلندمدت داشتیم. امسال هم حمایت‌مان از ابراهیم‌زاده بوده، هست و در ادامه هم خواهد بود. به دنبال ایجاد تغییر در رفتارها هستیم تا تغییر در نفرات.

به گزارش ایسنا، خبرهایی مبنی بر سرپرستی حسین پاشایی در تیم راه‌آهن در رسانه‌ها منتشر شده بود اما رستم زندی در بازی هفته قبل این تیم همچنان به عنوان سرپرست حضور داشت. رئیسی‌کیا دراین‌باره نیز به ایسنا گفت: با توجه به شرایط تیم تصمیم گرفته‌ایم که چند پست را تعدیل کنیم. کاهش نیروی انسانی با توجه به برنامه‌ریزی باشگاه برای بهره‌وری بیشتر است. باشگاه در ابتدا بیست کارمند داشت که از بین آنها هیچ یک نماندند. با کمی تعدیل بهره‌وری بیشتر خواهد شد. در حال حاضر پنج نفر از باشگاه رفته‌اند و درباره سرپرست هم اعتقاد داریم حسین پاشایی که برآمده از باشگاه است، نفوذ کلام دارد و احترامش را همه نگه می‌دارند و او می‌تواند بعد از اشراف به مسائل مدیریتی و مالی به عنوان سرپرست در کنار تیم باشد. او فعلا در کنار زندی در حال افزایش شناختش است تا از فصل آینده، سرپرستی تیم را به او بسپاریم.

وی در پایان درباره لزوم حمایت از تیم ملی نیز عنوان کرد: جام‌جهانی فوتبال پرده‌ای از دیپلماسی ورزشی است. باید از مقام حرف دور شویم و به مقام عمل برسیم. تیم ملی فوتبال ما نماینده ایران و همه اعتبار ما در برزیل خواهد بود. ما باید این پتانسیل را ایجاد کنیم تا تیم ملی از گروهش بالا برود. صرف این که به برزیل رفته و دست خالی برگردیم، دستاورد فوتبالی محسوب نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها