کد خبر: ۱۸۷۸۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سرمربي فيورنتينا پس از شکست مقابل رم اعلام کرد از حريف چيزي کم نداشته‌اند ولي اکنون بايد شکست را پذيرا باشيم.
هفته پانزدهم ليگ فوتبال ايتاليا با شکست دو بر يک فيورنتينا مقابل رم همراه بود.

به گزارش فارس،مايکون در دقيقه هفت و ماتيا دسترو 67 براي رم گل زدند و خوان وارگاس هم در دقيقه 29 تنها گل ويولا را وارد دروازه ميزبان کرد. رم با اين نتيجه 37 امتيازي شد و جايگاه خود را در رده دوم حفظ کرد. از سوي ديگر فيورنتينا هم با 27 امتياز پنجم است.

وينچنزو مونتلا که پيشينه بازي و مربيگري در باشگاه رم را در کارنامه داشته در مورد اين ديدار به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: چندين بار اين شانس را داشتيم که با گلزني از حريف‌مان پيش بيوفتيم. رم نسبت به ما موقعيت‌هاي کمتري داشت اما بيشترين استفاده را از آنها برد. اين درست کاري بود که ما انجام نداديم. اين يک ديدار عالي بود که هر دو تيم در آن فوتبال زيبايي به نمايش گذاشتند. اگر بخواهيم عملکرد تيم‌ها را در نظر بگيريم بايد بگويم که تيم ما مي‌توانست به پيروزي برسد اما اکنون بايد شکست را پذيرا باشيم هرچند که سه امتياز اين ديدار مي‌توانست براي ما مهم باشد.

مونتلا در ادامه گفت: ناراحت هستم. جالوروسي تيمي است که مي‌تواند با باز کردن بازي به نتيجه‌اي که مي‌خواهد برسد. البته ما هم ثابت کرديم چيزي کمتر از رم نداريم. تمام شکست‌ها به شما آسيب مي‌رسانند. اين يک ديدار مهم براي ما بود و تصور مي‌کنم هواداراني که اين ديدار را تماشا کردند به آينده اين تيم اميدوار هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها