کد خبر: ۱۸۷۷۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: از شانس بد من امسال، سال جام جهاني است ولي مطمئنا بازي به من خواهد رسيد.
عليرضا نيکبخت واحدي در خصوص شرايط تيمش قبل از ديدار فرداي آبي‌پوشان اظهار داشت: ما تمرينات خوبي پشت سر گذاشتيم و کاملا آماده بازي هستيم البته جام حذفي جام شگفتي‌هاست و در همه جاي دنيا بايد اين جام را جدي گرفت.

به گزارش فارس،وي افزود: حريف قطعا با انگيزه به مصاف استقلال مي‌آيد و ما نبايد از اين موضوع غافل شويم.

مدافع تيم استقلال در خصوص اين موضوع که در اين بازي‌ها فرصت به بازيکناني که کمتر بازي کرده‌اند بيشتر مي‌رسد، گفت: اين از شانس من است که امسال سال جهاني است و قرعه به نام من خورده است. البته بايد بگويم با همه بازيکنان استقلال امسال زحمت کشيده‌اند و بايد شرايط آنها را درک کرد ولي من مطمئنم بازي به من خواهد رسيد.

وي درخصوص قرعه‌اي که نصيب تيم ملي در جام جهاني شده است،‌گفت: قرعه خيلي سختي نصيب ما شده و آنهايي که بيرون نشسته‌اند مي‌گويند قرعه آسان است. ما بايد آنقدر کار کنيم که زنگ تفريح نشويم و بايد نتايج آبرومندانه‌اي بگيريم نه اينکه در هر بازي 5 يا 6 گل بخوريم من قبول دارم هيچ کس از تيم ملي انتظار ندارند ولي مثلا تيم ملي واليبال از غيرممکن، ممکن ساخت و درست است صعود نکرد اما با سربلندي به کشور برگشت.

وي در خصوص انتقادات و قياس‌هاي اشتباهي که بين بيک‌زاده و مسي صورت مي‌گيرد، گفت: من فکر مي‌کنم اين موضوع کم لطفي به بيک‌زاده است و درست است که اين بازيکن دير به تيم ملي اضافه شد اما در سه بازي آخر خيلي زحمت کشيد و 90 دقيقه براي تيم ملي به ميدان رفت.

نيکبخت تاکيد کرد: متاسفانه چند سال پيش هم همين کار را با استاداسدي انجام دادند که قياس اشتباهي بود و بازيکن نبايد سوژه خنده ديگران باشد. ما بايد کاري کنيم که همه با هم بخنديم نه اينکه از خنديدن به يکديگر لذت ببريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها